SERVICE DESK AGENT/ IT-Support

Arbetsbeskrivning

Till vår kund söker vi en (konsult-) resurs till platsen SERVICE DESK AGENT.

- OBS, använd .doc eller .docx - format till din ansökan, ej pdf!
- Kort rekryteringstid på denna tjänst, ansök snarast!

Huvuduppgiften är att hjälpa anställda hos kunden med diverse problem de har med IT relaterade tjänster. Service Desk är ansiktet utåt, här tas alla ärenden emot och så många som möjligt blir lösta i första ledet.

De som inte går att lösa direkt slussas vidare till rätt avdelning. Våra öppettider är 07-18 och vi tar emot ärenden via telefon eller en intern portal.

KOMPETENS - Erfarenhet - Prioritet
Active Directory 1-3 år Nödvändigt
BMC Remedy 1-3 år Nödvändigt
Helpdesk & IT Support 3-5 år Nödvändigt
Microsoft Office 2007 1-3 år Nödvändigt
SAP 1-3 år Nödvändigt
Windows 7 1-3 år Nödvändigt
Windows XP 1-3 år Nödvändigt
.... samt gärna andra IT System.

- Servicemedveten, ansvarsfull, effektiv och van att arbeta under press.

Start: 2013-09-02
Till: 2014-05-31
Arbetsplats: Stockholm
Språk: Svenska och engelska

Ansök via epost med:
- Ditt uppdaterade CV i .doc format
- 2 referenspersoner

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Vasa Consulting AB MÖLNDAL
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Publicerat: 16 juli 2013

Postadress

None
MÖLNDAL, 43190

Liknande jobb


Supporttekniker

15 maj 2024

15 maj 2024

15 maj 2024