Service desk agent till spännande företag!

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i en spännande miljö där ITn är central och du får grotta ner dig i högt och lågt inom IT-sfären? Då är det här rätt roll för dig!

Som person är du nyfiken och vill gärna lära dig mer. För att lyckas behöver du ta ansvar och vara serviceminded samt ha ett stort intresse för IT.

I den här tjänsten får du möta användare och jobba med det du gillar - problemlösning av IT-relaterade problem! En vanlig dag består av felsökning och att ge support till företagets användare. Främst handlar det om att underhålla den dagliga driften, ge support samt administrationsrelaterade uppgifter kopplade till IT-miljön. Service desken har både 1st 2nd och 3rd line så det finns goda möjligheter till utveckling.

Vi ser gärna att:

- Du har gymnasieexamen med inriktning IT/teknik, alternativt Yrkeshögskola.
- Du har koll på: Office 365, Active Directory, Windows 10 och basic nätverk.
- Du tidigare har arbetat i en servicedesk eller med IT-support.
- Du är grym på engelska och talar/skriver svenska på modersmålsnivå.
- Du har en grym kommunikativ förmåga.
- Du har erfarenhet av drift och underhåll


Körkort och Bil: Är ett krav
Start: Början av april
Längd: Tillsvidare
Plats: Malmöområdet

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2022
  • Ansök senast: 27 februari 2022

Liknande jobb


11 maj 2024

3rd Line Specialist

3rd Line Specialist

26 april 2024

3rd Line Specialist

3rd Line Specialist

26 april 2024

9 maj 2024