Service Level Manager till Evry i LInköping

Arbetsbeskrivning

EVRY har en av kunderna uppskattad och ständigt växande organisation som heter Infrastructure and Out-sourcing Services (”IOS”) East. Vi verkar nationellt med alla våra tjänster. Nu söker vi dig som har en uttalad talang för att utveckla kunden och som har en djup förståelse för hur IT-baserade system kan göra skillnad i verksamheten. Du är också kundens förlängda arm hos oss och säkrar därmed våra kunders driftsleverans.
Tillsammans med dig vill vi växa vår redan framgångsrika verksamhet ytterligare!


Om företaget
EVRY finns på över 50 orter i Norden med ett team på 10 000 medarbetare. Med insikter, lösningar och teknik skapar vi affärsnytta för våra kunder och värde för samhället. EVRY kombinerar djup branschkunskap, hög teknisk kompetens med en lokal närvaro och en global leveransmodell. På så sätt hjälper vi våra kunder maximera potentialen av sin IT, från analys och strategi till införande och effekthemtagning. EVRY One är vårt helhetserbjudande med fokus på de utmaningar som små och medelstora företag har i sin dagliga verksamhet. Lär känna oss mer på evry.com

Dina arbetsuppgifter
Service Management består av 9 st Service Level Managers (SLM). SLM arbetar väldigt nära tillsammans med Sales, Account Managers och Solution Management i ett öppen landskap genom kundteam.
Medarbetarna är fördelade på kontoren i Linköping, där du kommer ha din placering, och i Jönköping. Vi driftar de mest affärskritiska applikationerna åt ett fyrtiotal kunder, välkända varumärken såsom Systembolaget, Byggmax, Anticimex, SF Bio m.fl. Medarbetarna består till största delen av seniora personer som har lång och djup kunskap inom sina område och enheten i Linköping har flera år i rad utmärkt sig i koncernen med toppbetyg i såväl kundnöjdhet, medaretarnöjdhet som lönsamhet.
Som SLM ansvarar du för att bygga och utveckla en god affärsrelation med ett antal av våra nya- och befintliga kunder. Därtill är du kundens förlängda arm internt med ansvar bland annat för all rapportering, kvartalsvisa driftsmöten med kund samt är kundens kontaktyta internt, exemplevis vid större incidenter. En viktig del av din roll är att förstå kundens behov på djupet kunna ge relevanta rekommendationer och därigenom utveckla våra affärer. Du verkar i nära samarbete med Account Managers samt våra leveranspartner IBM, Microsoft, Google och Amazon.


Din profil
Du har djup förståelse för outsourcad drift och du har en god förståelse för helheten i IT-leveranser till kund. Du har arbetat i motsvarande roll tidigare och brinner för att ge kunden en leverans i världsklass, till det har du ett uttalat affärsdriv och sinne för merförsäljning.
För att lyckas i rollen som Service Level Manager krävs det att du är en engagerad, nyfiken och driven som person. Det är viktigt att du har lätt att skapa relationer och att samarbeta med olika personer då du kommer att ha många kontaktytor såväl externt som internt.


Ansökningsförfarande
Välkommen att skicka in din ansökan, vi tillämpar löpande urval!

Kontakta gärna Lena Johansson, ansvarig rekryteringskonsult på telefon 0708-52 32 36, lena.johansson@skill.se om du har frågor!

Om oss
Industrikompetens och Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av Rekrytering och Bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk.

Kontaktpersoner på detta företaget

Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman

Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23

Sammanfattning

Besöksadress

Djurgårdsgatan 56, Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


9 april 2024