Service Manager

Arbetsbeskrivning

Radisson SAS Strand Hotel ingår i Radisson SAS Hotels & Resorts och är ett av Sveriges mest välkända femstjärniga hotell med 152 rum och sviter samt 7 konferenslokaler, restaurang och lobbybar.Hotellet är centralt beläget vid Nybroviken.Vi söker nu en Service Manager till Front Office DINA HUVUDSAKLIGA ANSVARSOMRÅDEN BLIR: - Få våra gäster att känna sig välkomna till Strand Hotel - Leda och fördela arbetet i receptionen - Se till att vi har en hög och jämn servicenivå - Ansvara med receptionschef för personal och bemanning - Ansvara för hotellet när ledningen ej finns på hotellet FÖLJANDE KRÄVS FÖR TJÄNSTEN: - Erfarenhet som arbetsledare från hotellreception - Väl insatt i databokning, gärna Fidelio, Opera -Goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift - Positiv attityd, utåtriktad, flexibel och ha förmågan att se hel- heten -Kvalitetsmedveten samt ha en utpräglad servicekänsla - Förmåga att kunna entusiasmera, motivera och coacha ditt 6 mån.

Sammanfattning

Liknande jobb


Piccolo 94%

20 augusti 2010

Receptionist 95%

20 augusti 2010

Säsongspersonal till Reception & Butik

Säsongspersonal till Reception & Butik

30 mars 2022

Receptionist till Silverhornet

29 april 2010