OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för nöjda kunder och att ge service? Gillar du att vara spindeln i nätet och får du energi i mötet med människor? Då är du kanske vår nya kollega!
Ideon Science Park i Lund är regionens innovationsdistrikt med unika kluster inom framtida transporter, smarta städer, hälsoteknik och smarta material. Ideon är känt för sin kreativa miljö och sina innovativa företag.
Som Service Manager hos oss på Ideon Center har du ett övergripande ansvar för konferensservice och reception, vilket innebär planering och bemanning för ditt team samt diverse Facility Management-tjänster (exempelvis lokalvård, kaffemaskiner och bud- och posthantering). I denna roll ingår även att du själv bemannar en av våra receptioner och där sköter du telefonväxel och besöks- och pakethanteringen.
Vem är du?
Du är engagerad, proaktiv, handlingskraftig och prestigelös. Vi tror att du kanske har din bakgrund inom hotell- och konferensbranschen och att du nu känner dig redo att testa något nytt där du kan dra nytta av dina tidigare erfarenheter. Du har ledarerfarenhet och god vana av att arbeta med ansvar för leverantörer.
Du har någon form av administrativ erfarenhet, god datorvana och är en bekväm användare av Officepaketet. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig en intressant och ansvarsfull roll i en platt organisation med stark teamkänsla. Du rapporterar till regionchef Maria Ivarsson. Ideon center är ett helägt dotterbolag till Wihlborgs och levererar receptions- och konferensservice till alla våra hyresgäster på Ideon. Tjänsten är ett föräldravikariat omfattande 12 månader.
Har du frågor kring tjänsten, kontakta Jessica Barkman, HR-specialist på Wihlborgs fastigheter på jessica.barkman@wihlborgs.se .
Ansökan
Urval och intervjuer sker fortlöpande så skicka in din ansökan redan idag, dock senast den 28 augusti, via vår hemsida. Varmt välkommen med din ansökan!