Service Manager

Service Manager

Arbetsbeskrivning

Till vår kund söker vi en Service Manager till ett mycket spännande uppdrag med ansvar för taktisk och operativ leverantörsstyrning hos vår kund i Stockholm. Du kommer att jobba med ett antal av kundens leverantörer och uppdrag samt bistå befintlig leverantörsansvarig i dennes arbete.
Vi tror att du har god erfarenhet av att arbete i gränslandet mellan verksamhet och IT. Du skall ha förmåga att förstå affärs och verksamhetskrav samt översätta dessa till IT- lösningar.
Som Service Manager kommer du att ansvara för och arbeta med bland annat: - Följa upp leveranskvalitet, regelefterlevnad och övriga KPI:er
- Hantera eventuella eskaleringar - Säkerställa bästa möjliga leverans och kostnadseffektivitet - Etablera uppföljning för den operativa styrningen - Stödja organisationen med processer, instruktioner samt utbildning - Prisförhandling, avtalsförhandling och upphandling tillsammans med Inköp Vi söker dig med följande kompetens och erfarenhet: - Gedigen och praktisk erfarenhet från leverantörsstyrning - Arbete i motsvarande roll inom större svensk organisation - Erfarenhet från outsourcad verksamhet med utländska leverantörer - Kunskap om de legala krav som gäller för banksektorn Som person är du affärsmässig, drivande och van att arbeta självständigt såväl som i team och smidigt kunna växla mellan att styra och samverka. God kommunikativ förmåga i både tal och skrift i både svenska och engelska är ett krav.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juni 2021
  • Ansök senast: 4 juli 2021

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


6 september 2023

6 september 2023

6 september 2023

6 september 2023