Service manager till Sveafastigheter

Service manager till Sveafastigheter

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten:

Middlepoint söker nu två nya kundserviceansvariga till Sveafastigheter. En spännande möjlighet för dig som brinner för service och att hjälpa andra, drivs av ständig utveckling och vill bli en del av ett modernt och nytänkande bolag. Du kommer att bli anställd på Middlepoint men arbeta hos vår kund. Här bär du tillsammans med din kollega ansvaret för leverans och utveckling av servicen genom kontakt med Sveafastigheters befintliga och potentiella hyresgäster. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

- Ta emot samtal och vara behjälplig vid frågor

- Hantera telefon, växel

- Svara på/administrera inkommande mejl

- Uppdatera kundforumet med aktuella frågor och svar

- Hantering av inkommande ärenden i fastighetssystemet Fast2

- Vidareutveckla kundtjänstfunktionen enligt interna mål och riktlinjer

- Vara behjälplig och finnas till hands för såväl kunder som kollegor

Vem är du:

Du är en social person som brinner för service, är hjälpsam och sätter hyresgästens behov i fokus. Du är driven, lösningsorienterad, effektiv och professionell i din leverans. En lagspelare som är bra på att samarbeta och att bygga relationer med såväl hyresgäster som kollegor. Vi ser gärna att du är flexibel, öppen för förändringar och kreativ. Du är bra på att formulera dig väl i svenska och engelska både i tal och skrift. Vi ser gärna att du har erfarenheter från att arbeta inom service, med fördel inom fastighetsbranschen, samt en allmänt god datorvana.

Krav:

- Tidigare arbetserfarenheter inom service

- Gymnasieexamen

- Goda kunskaper av Office-paketet och systemvana

- Flytande i svenska och engelska

Om anställningen:

Anställningen: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning

Start: augusti 2023

Sysselsättningsgrad: Heltid

Arbetstider: måndag-fredag kl. 08:00-17:00



Om Sveafastigheter:

Sveafastigheter utvecklar, bygger och förvaltar hem med omtanke om människor, klimatet och framtida generationer. Ett företag med en vision om att vara ledande utvecklare och förvaltare av attraktiva och hållbara hem och kvarter, med ansvar för och fokus på människors trivsel och trygghet.

Sveafastigheter är ett bolag i ständig utveckling med stolta och drivna medarbetare. En ung, familjär organisation med högt i tak. Företaget sitter i nya fräscha lokaler med stor terrass med härlig utsikt i Sickla.

Om Middlepoint:
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Middlepoint är ISO-certifierade inom kvalité (9001) och miljö (14001) och är ett helägt dotterbolag till Coor - www.coor.com (http://www.coor.com)

Som anställd på Middlepoint så erbjuds du, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, löpande utbildning, teamaktiviteter och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 maj 2023
  • Ansök senast: 31 juli 2023

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024