Service- och Kundansvarig till Malmöanläggning

Service- och Kundansvarig till Malmöanläggning

Arbetsbeskrivning

Med över 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad kvalitetsleverantör med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.


Vår uppdragsgivare förser marknaden med mobila lagerlösningar och de söker nu efter en:
Service- och Kundansvarig till malmöanläggning


Är du en drivande och ansvarstagande person? Gillar du att arbeta praktiskt såväl som administrativt? Då kan detta vara en tjänst för dig!

Vi söker efter en ytterligare resurs som tillsammans med nuvarande personal ska ansvara över anläggningen.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera försäljning, uthyrning och inventering. Du sköter kundkontakten genom telefon och/eller e-post. Eventuellt gör du besök hos potentiella kunder, lämnar broschyrer och medverkar på lokala nätverk.

Din profil:
Vi söker dig som är drivande, ansvarstagande, fungerar bra i sociala sammanhang men likväl kan arbeta ensam utan bekymmer och ser möjligheter i stället för hinder. Du kan formulera dig bra såväl i tal som skrift. Varierande arbetsuppgifter är en vardag med både jobb på kontoret och praktiskt arbete utomhus. Du är positiv och framåt som person samt strukturerad och noggrann med dina uppgifter.
Du har minst körkortsbehörig B och har du truckkort är det ett plus.


Om tjänsten:
Arbetstiderna är förlagda till 07 – 16, måndag till fredag. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Placeringsort Malmö.
Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund på 0709-605372
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Dahlin
040-23 24 90
Per Nobäck
0766-351464
Rekryterare Pernilla Bastholm
0708-701114
Per Nobäck
+46 766 351464
Gerhard Fransson
0708-77 28 16
Karin Dahlin
040 23 24 90
Gerhard Fransson
040-23 24 90
Rekryteringskonsult Gerhard Fransson
0708-772816

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Standby Workteam AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2023
  • Ansök senast: 9 mars 2023

Besöksadress

Lilla Nygatan 11
None

Postadress

Lilla Nygatan 11
MALMÖ, 21138

Liknande jobb


29 april 2024

26 april 2024

B2B Category Manager

B2B Category Manager

25 april 2024