Service- och supportmedarbetare till Nordic Choice Hotels

Arbetsbeskrivning

Växande Nordic Choice Hotels söker dig som vill vara med på en spännande resa framåt där fler hotell ska öppnas samtidigt som personalstyrkan ökar. Här får du utveckla dina tekniska kunskaper tillsammans med ett härligt team som utvecklar varandra och företaget framåt. Sök idag då behovet är omgående!

OM TJÄNSTEN
Nordic Choice Hotels en av Nordens största hotellkedjor med över 15 000 medarbetare och 195 hotell. Dock är de inte nöjda där, fler hotell är på väg att öppnas och medarbetarantalet ökar stadigt. Som service- och supportmedarbetare är du den centrala och naturliga kontakten för frågor gällande service och support från samtliga medarbetare. Service och Support-teamet är involverade i alla faser vid införande, utveckling och förvaltning av Nordic Choice Hotels IT system.

Service och support-teamet är ett glatt och positivt gäng med stort fokus på att ge kunden bästa möjliga service. Idag är de 10 st i teamet och sitter på huvudkontoret i Stockholm. Systemen och tjänsternas kvalitet är enormt viktig för alla interna användare och kunder. Det ställs därmed höga krav på tillgänglighet, prestanda, kvalitet och support av desamma. Ambition på Service och Support är att lösa så många ärenden som möjligt i första kontakten innan ärendet går vidare i lösningsledet. För Nordic Choice Hotel räkning söker vi nu dig som alltid sätter kunden i fokus, du är snabblärd och kan enkelt sätta dig in i hur man använder nya system och verktyg. Det är viktigt att du lätt kan sätta dig in i och har förståelse för vår kunds behov och är initiativrik och drivande för att säkerställa att en lösning på kundens ärende kommer fram snarast.

Du erbjuds


* Ett spännande och varierande arbete med ett fantastiskt bra team inom Nordens mest spännande och växande hotellkoncern.
* En arbetsplats där vi förvaltar en bred teknisk plattform där du kan lära dig mycket
* Stora möjligheter för utveckling
* En inspirerande arbetsplats med ”högt till tak" där trivsel är fokus


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
* Koordinera och kommunicera lösningar som tas fram i samarbete med våra system- och teknisktansvariga både internt och från leverantörer
* Bidra till kunskapsuppbyggnad inom gruppen och redundant arbete
* Kontinuerligt bidra till att förbättra det dagliga arbetet och det långsiktiga och därinom ta ansvar för den egna utvecklingen och förkovra sig i arbetet
* Ge användaren användarhandledning

VI SÖKER DIG SOM
* God generell teknisk förståelse och kunnande
* Har erfarenhet av service och/eller teknisk support
* Van att arbeta strukturerat i ärendesystem
* Goda kunskaper i tal och skrift I såväl svenska som engelska

Det är meriterande om du:
* Arbetar/arbetat inom Nordic Choice Hotels
* Har kunskaper inom Citrix, Google Suite, Active Directory

Som person är du:


* Strukturerad
* Problemlösare
* Serviceinriktad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Kista, Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Nordic Choice Hotels önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Nordic Choice Hotels

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid 8-17
  • Publicerat: 27 augusti 2019

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024