Service Specialist med stort teknikintresse till CANEA

Service Specialist med stort teknikintresse till CANEA

Arbetsbeskrivning

Nu utökar CANEA sitt Customer Success-team med en Service Specialist i Göteborg. Tjänsten passar dig som är ny i karriären och vill ha en teknik- och kundnära roll med stort verksamhets- och produktfokus. Du kommer bli specialist på vår produkt CANEA ONE och arbeta med tekniskt krävande frågor i en roll som ligger mellan second och third line support. Du tilldelas också en personlig mentor och erbjuds gott om kompetensutveckling.

OM TJÄNSTEN
CANEA hjälper organisationer, företag och människor att nå sin fulla potential genom att erbjuda managementkonsulter, engagerande utbildningar och heltäckande IT-lösningar för varje specifikt behov. Vår främsta produkt är CANEA ONE, ett affärssystem som hjälper ert företag gå från strategi till genomförande.

Idag är vi ca 100 anställda uppdelat på tre kontor i Göteborg, Stockholm och Malmö. Just nu söker vi en ny kollega till vårt Customer Sucess-team om 8 personer ansvarar för förvaltningen av vår IT-lösning CANEA ONE genom att stötta våra kunder i deras användning av produkten för maximal nytta.

Vi erbjuder dig


* Goda möjligheter till kompetensutveckling, när du är ny i din roll får du en gedigen introduktion och utbildning och du kommer löpande erbjudas utbildningar i våra egna sortiment och tilldelas en mentor
* Ett företag med stark kultur som präglas av ödmjukhet, prestigelöshet och hjälpsamhet


Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work men du kommer anställas direkt hos CANEA.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Service Specialist ligger fokus på avancerad second line-support, konfigurationer och Service Manager-uppdrag. Som Service Specialist kommer du arbeta väldigt varierat med olika frågeställningar från kunder, allt från tekniknära råd, till användning och konfiguration av vår produkt CANEA ONE.

CANEA ONE är ett webbaserat system som hjälper kunderna att bli mer effektiva i sin vardag med dokument-, projekt- och ärendehantering samt processmodellering och strategi med måluppföljning.

Exempel på arbetsupifter


* Applikationssupport till CANEA ONE-kunder
* Övervakning av driftade miljöer
* Underhålla och skapa innehåll i CANEA:s kund/supportportal


VI SÖKER DIG SOM
- Har en relevant YH-, högskole- eller universitetsutbildning inom IT och/eller teknik
- Obehindrade kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Följande är meriterande:


* Arbetslivserfarenhet från en motsvarande roll
* Kunskaper i Microsoft Azure eller Active Directory
* Hobby- eller sidoprojekt som visar på ditt intresse för teknik


För att lyckas i rollen är du kommunikativ och trivs i en kundnära roll med många kontaktytor. Du har lätt för att knyta nya relationer och är problemlösande då du kommer arbeta med komplexa frågor och system. Vidare ser vi att du är strukturerad då rollen innebär många kontakter internt såväl som externt.

Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid, tillsvidare
* Placering: Göteborg, Packhusgatan 6
* Rekryteringsprocessen: Som ett första steg i rekryteringsprocessen kommer vi att skicka ut inledande tester för att kartlägga problemlösningsförmåga samt personlighet. Vid frågor gällande testerna läs gärna följande artikel på vår hemsida: Tester i rekryteringsprocessen.
* Referenstagning och bakgrundkontroll: Som ett sista steg i rekryteringsprocessen kommer CANEA utföra en bakgrundskontroll och utdrag ur belastningsregistret då du kommer arbeta med säkerhetssystem.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om CANEA här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 april 2023
  • Ansök senast: 22 maj 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


IT-konsult

IT-konsult

16 maj 2024

Supporttekniker

15 maj 2024

15 maj 2024