Service Support Specialist sökes till Smart Refill !

Service Support Specialist sökes till Smart Refill !

Arbetsbeskrivning

Ett drömjobb för dig som har det där med service och IT ända ut i fingerspetsarna! Du kommer dessutom att få Stephanie som närmsta kollega och tillhöra team Operations - hjältarna i bolaget!

Stephanie, Vill du berätta lite om dig?Självklart! Helsingborgstös som flyttade tillbaka hit till staden 2019 och hamnade på Smart Refill där jag fick möjligheten att kombinera två av mina favoritintressen: teknik och eventplanering! Helgerna spenderas antingen på det lokala katthemmet där jag är med och sköter deras loppis, eller beger mig ut på äventyr i Dungeons & Dragons med mina vänner (just nu spelar jag en tabaxi monk).

Vilka är dina topp tre anledningar till varför man vill jobba här på Smart Refill?

1. Arbetsuppgifterna! Ena dagen är inte den andra lik. Du kan spendera tisdagen med att lösa en stor incident för en av våra kunder och onsdagen med att planera en fantastisk after work för dina kollegor. Dröm ju! 2. Möjligheten att förändra. Ser du en lösning som skulle kunna förbättra för kunden? Då behöver du inte vänta länge, du slänger upp det i Jira och ett.. tu.. tre så är det ute i produktion. 3. Kollegorna! Som support har du ett finger med i nästan alla team. I office management-rollen skapar du tillfällena att mötas. Du får helt enkelt möjligheten att jobba med alla.Vill du veta mer om Stephanie och se hur hon jobbar med dessa uppgifter här på Smart Refill? Kolla in vår instagram story där du får följa med henne under en hel arbetsdag:

https://www.instagram.com/smar... (https://www.instagram.com/smartrefillsweden/?hl=sv)

Vad skulle ditt arbete här på Smart Refill innebära?

Ditt jobb är att tillsammans med Stephanie skapa bästa servicen till Smart Refills kunder samt att bidra till kvalitetssäkrade IT-leveranser och glada medarbetare. Denna roll inbegriper alltså en hel rad olika arbetsuppgifter men med den gemensamma nämnaren: Service i toppklass. Din vardag kommer att vara väldigt omväxlande, ingen dag kommer vara den andra lik. Här kommer exempel på arbetsuppgifter inom de fyra stora områdena du kommer jobba med:

1. Support

- Ta emot och handlägga ärenden från våra kunders support-, IT- och marknadsavdelningar och även hantera interna support-flöden
- Samordna Smart Refills ärendeflöden genom att själv och tillsammans med dina kollegor bedöma vad som behöver tas vidare och hur ärenden ska prioriteras
- Återkoppling där du äger ärendet tills det är löst. (dvs du behöver inte lösa det själv, men följa upp att det blivit fixat)


2. QA / Test

- Testning av appar och system
- Felsökning av potentiella buggar


3. Kampanjer och rapporter

- Kampanj-, text- och bild-uppdateringar i Smart Refills och Kunders appar
- Stötta interna kollegor och externa kunder med rapporter


4. Office management

- Övergripande ansvar över kontoret, dvs se till att den dagliga driften flyter på med exempelvis mat och fruktleveranser, kontakt med städbolag och hyresvärd, inköp av kontorsmaterial etc.
- Behjälplig i planering och genomförande av olika event såsom kickoffer, olika temamiddagar (sommar, jul osv) och andra evenemang.
- Ta emot samtal i telefon-växel




Vad krävs av dig?

För att få bli Stephies kollega behöver du såklart vara service-minded. Du ska ha tidigare erfarenhet av kundsupport, helst inom betalning och/eller telecom och gärna vara bekant med ärendehanteringssystemet Jira. Du måste kunna både svenska och engelska flytande. Kan du även norska är det ett stort plus. Då vi är ett fintech-bolag behöver du ha en god teknisk förståelse för att kunna vara behjälplig i våra supportärenden (vilka oftast är tekniskt orienterade).

Vilka är Smart Refill?

Ett produktbolag med anor från 2006. På den tiden var man tvungen att gå till en affär, köpa en papperslapp med en lång kod och knappa in denna i sin telefon för att ladda på med samtalstid. Omständligt tyckte vi, detta borde man kunna göra online och smidigt, direkt i sin telefon. Sagt och gjort! Såhär 15 år senare är vi den ledande leverantören av fintech tjänster till de nordiska mobiloperatörerna, och laddar nu för en internationell expansion.

Vi är en organisation liten nog (~40 personer) för att kunna ta snabba beslut och med möjlighet för alla att vara med och påverka, samtidigt som vi är stora nog att ha verktygen (PCI-certifikat för kortbetalningar, licens som e-pengainstitut och av Finansinspektionen godkänd tredjepartsleverantör inom Open Banking/PSD2) vilket gör att vi har förmågan att bygga riktigt intressanta och innovativa tjänster. Just nu ligger vårt största fokus på vidareutveckling av vår integrerade betallösning som automatiserar köp- och aktiveringsflöden.

Vårt kontor finns dessutom ovanpå Helsingborgs central, med havsutsikt vilket är ett extra plus 😀 Nu i corona tider är vi ju såklart mestadels hemma, men vi längtar till att få komma tillbaka till vårt fantastiska kontor. Så när vi får komma tillbaka på heltid vill vi att du på denna tjänst finns tillgänglig i lokalen under vanlig kontorstid, dvs 8-17 på vardagar.

Så vill du ingå i dreamteam med Stephanie i detta omväxlande jobb på ett härligt IT bolag i Helsingborg - sök denna tjänst nu!

Vi vill ha dig här så snart det går.

Varmt välkommen!// Stephanie och gänget på Smart Refill

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Smart Refill
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2021
  • Ansök senast: 1 september 2021

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023