Service & Supporttekniker

Service & Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Välkommen att arbeta hos en av Norra Europas mest snabbväxande hotellkedja? Nordic Choice ligger i framkant när det kommer till utveckling och innovativt tänkande och säker nu på sin fortsatta resa ytterligare stjärnor! Idag är de ca 13.000 medarbetare och med närmre 190 hotell. Ett spännande och varierande arbete med ett fantastiskt team att utvecklas tillsammans med trivsel i fokus.

Ditt uppdrag:

Här kommer du arbeta inom SOS Service & Support som ingår i avdelningen Technology. Härifrån hanterar och supporterar man alla hotell i Skandinavien och huvudkontoren i Oslo och Stockholm.

SOS Service & Support fungerar här som SPOC – Single Point of Contact - och skall vara den naturliga och centrala platsen för service- och supportfrågor för alla hotellets anställda. Det vill säga en väg in mot support och service för ärendehantering och förfrågningar. SOS Service & Support är involverade i alla faser vid införande, utveckling och förvaltning av NCH’s IT system. De är ett glatt och positivt team med stort fokus på att ge kunden bästa möjliga service. Du tillhör support-teamet och sitter på huvudkontoret i Stockholm.



Arbetsuppgifter:

I rollen som supportmedarbetare arbetar du att ge teknisk service och support till bolagets alla anställda.

Rollen innefattar:

Ta emot, registrera, kategorisera och prioritera ärenden från användarna som inkommer via telefon och mail.Lösa inkomna ärenden Hantera beställningar av behörigheter och kontonTät samarbete med kollegor och resterande avdelningar  Ge användaren handledning

Systemen och tjänsternas kvalitet är enormt viktig för alla interna användare och kunder. Det ställs därmed höga krav på dess tillgänglighet, prestanda, kvalitet och support av desamma. Företagets ambition på SOS Service & Support är att lösa så många ärenden som möjligt i första kontakten innan ärendet går vidare i lösningsledet.



Vem du är:

God teknisk förståelse med 1-2 års erfarenhet av att arbeta med teknisk support Kunskap inom Active Directory, Citrix och ärendehanteringssystemGoda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Din personlighet är analytisk, strukturerad och lösningsorienterad. Du ser lösningar före problem och har ett starkt kundfokus och är därmed serviceorienterad. Du är flexibel i ditt arbetssätt och har en stark önskan om att ingå i ett team, men även leverera mot individuella satta mål.





Övrigt:

Start: Omgående

Plats: Solna

Arbetstider: Heltid, vardagar

Du kommer att bli direktanställd hos Nordic Choice Hotel, med inledande 6 månaders provanställning.

Urval sker löpande, och vi rekommenderar därför att du skickar in din ansökan så snart som möjligt

Har du några funderingar kring tjänsten?

Tveka då inte att höra av dig till:

Sofia Lundgren, sofia.lundgren@totalresurs.se, Talent Acquisition Manager

Om Total Resurs

Vi är inget traditionellt rekryteringsföretag. Vi sätter kvalitet framför kvantitet. Genom ett personligt engagemang och med individen i fokus skapar vi givande och hållbara relationer. Vi tror just att det vinnande konceptet handlar om att omge sig med engagerade människor. Det är inte enbart ett företags visioner eller en slående uppfinning som gör oss konkurrenskraftiga och lyckosamma, utan det är människors engagemang. Människor som får utvecklas och använda hela sin potential och kraft kan nå hur långt som helst. Vårt mål är enkelt: du ska nå dina. Total Resurs är en leverantör av konsult- och rekryteringstjänster inom IT, där erfarenhet och hög kompetens är lika viktigt som äkta engagemang och hjärta. grundades 2011 med säte i Stockholm. Vi är idag ca 35 medarbetare, varav 25 konsulter. Vi vill vara skickligare, närmare och ge mer. Bakom Total Resurs står erfarna entreprenörer och några av marknadens främsta konsulter och medarbetare. Många av oss har mer än 25-års erfarenhet av IT, konsulttjänster och rekrytering. Vi bygger det företag vi själva alltid velat arbeta i och som kunder och leverantörer vill arbeta med.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Olin Hall

Cecilia Wiborg
073-5227084
Linda Olin Hall

Hanna Malmenbratt
0735227082
Linda Olin Hall
073 522 70 83
Hanna Malmenbratt
073-5227082
Malin Åkesson

Marie Jensen
073 522 70 84
Sanna Åhström

Marie Jensen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Total Resurs AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 september 2021
  • Ansök senast: 31 oktober 2021

Besöksadress

Gustav III:s Boulevard 46, 8tr, Solna
None

Postadress

Gustav III:s Boulevard 46, 8tr
Solna, 16973

Liknande jobb


First Line Support/ Help Desk till TietoEvry

First Line Support/ Help Desk till TietoEvry

19 oktober 2021