Serviceadministratör till Boteknik i Norrköping!

Serviceadministratör till Boteknik i Norrköping!

Arbetsbeskrivning

Vi söker en semestervikarie till Botekniks administration under sommaren 2025! Är du en noggrann och serviceinriktad person med erfarenhet av administration? Trivs du med att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och har god kunskap inom fakturahantering och nyckeladministration? Då kan det här vara sommarjobbet för dig!

Som administratör på Boteknik kommer du att ha en central roll i att hantera och samordna administrativa uppgifter. Tjänsten är ett semestervikariat och sträcker sig från 9 juni till 22 augusti 2025, med placering på Importgatan 36 i Norrköping.

 

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att ansvara för en rad administrativa uppgifter kopplade till nyckelhantering, ekonomi och beställningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:

• Nyckel- och tagghantering – daglig administration av nycklar och passersystem.
• Fakturahantering – registrering, kontroll och hantering av fakturor i enlighet med skatte- och momsregler.
• Ärendehantering och registrering – stöd i administrationen av beläggning, ärendehantering och registrering i fastighetssystem.
• Beställningar till underentreprenörer – säkerställa att alla beställningar sker enligt avtal och överenskommelser.

 

Om dig

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och god förståelse för ekonomiska processer. För att lyckas i rollen behöver du ha:

Erfarenhet och kunskap inom:

• Fakturahantering, inklusive skatte- och momsregler.
• Passagesystem och lås.
• Ekonomisystem och ärendehanteringssystem.
• Kund- och serviceinriktat arbete.

Personliga egenskaper

• Serviceinriktad – du sätter kunden i fokus och arbetar lösningsorienterat.
• Noggrann och strukturerad – du hanterar administration med ordning och precision.
• Stresstålig och flexibel – du trivs i en roll där du hanterar flera uppgifter samtidigt.
• God samarbetsförmåga – du arbetar väl både självständigt och i team.

Låter detta som en roll för dig? Vi ser fram emot din ansökan! Urvalet sker löpande och tilllsättning kan ske innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdag är 7/3.. 

Har du frågor om tjänsten? Tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare Sofia Gillberg på sofia.gillberg@adecco.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2025
  • Ansök senast: 7 mars 2025

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010