Serviceadministratör till SAMSUNG

Arbetsbeskrivning

Vill du växa med ett av de snabbast växande varumärkena i världen, med fokus på design och innovation?Inom Samsung Electronics Nordic har vi de senaste två åren fördubblat vår personalstyrka och är idag drygt 320 anställda med en omsättning på sju miljarder kronor (2008).Vi är mycket glada och stolta över att de nordiska konsumenterna har förtroende för våra produkter inom mobiltelefoni, ljud och bild, IT och vitvaror.Vårt nordiska huvudkontor finns i InfraCity norr om Stockholm. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att analysera servicedata och utifrån detta driva förbättringar av processer, arbetssätt och system i nära samarbete med våra servicepartners och vårt europeiska huvudkontor i England.Du kommer även att ta emot beställningar av reservdelar samt följa upp och analysera flödet av dessa. I arbetet ingår också hantering av serviceorders, rapportering av statistik och systemsupport gentemot våra servicepartners. Din bakgrund - Minimum gymnasieutbildning.- 2-3 års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter.- Erfarenhet av affärssystem, SAP är meriterande.- Avancerade kunskaper i Excel.- Grundläggande kunskaper i Power Point.- Mycket goda kunskaper i engelska i såväl tal och skrift.- Talar och skriver du finska är det en stor fördel.Vi söker en person som är strukturerad, klarar av ett högt tempo och tycker om att arbeta i en flexibel och mångskiftande miljö.Det är av stor vikt att du har en analytisk förmåga och ett stort intresse av att arbeta med siffor och kan arbeta självständigt med att driva förbättringsområden.Samsung erbjuder dig ett spännande arbete i en internationell och dynamisk miljö med högt tempo och utmaning.Vill du bli en av oss? Ansökan Du ansöker med personligt brev och CV direkt på vår hemsida www.samsung.se > Om Samsung > Careers > Sök jobb Urval och intervjuer sker löpande därför ber vi dig ansöka snarast, dock senast den 7:e mars.

Sammanfattning

Besöksadress

Torshamnsgatan 27
Kista

Postadress

Box 1235
Kista, 16428

Liknande jobb


19 april 2024

Reklamationshantering

11 april 2024

13 mars 2024

5 mars 2024