Serviceagent mot företagskunder

Arbetsbeskrivning

3 grundades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. Idag är vi ca 1200 erfarna och drivna entusiaster i ett starkt företag. 3 ägs av Hongkongbaserade Hutchison Whampoa och svenska Investor AB, två resursstarka aktörer med djup branschkunskap. Vi ingår också i ett globalt nätverk som bygger mobila multimediatjänster under namnet 3. It's good to be 3![ Vill du vara med längst fram på tåget när mobil kommunikation, media och Internet kommer allt närmare varandra? Om du är en driven[serviceperson som gillar nya utmaningar vill vi på 3 träffa dig. 3 är ett entreprenörinriktat och snabbrörligt företag och söker dig som också är det. Vi har fram till idag tagit en stor del av den privata 3G-telefonimarknaden vilken vi fortsätter bearbeta samtidigt som vi nu också ökar vårt fokus på företagsmarknaden. Vi ska förstärka vår Företagskundserviceavdelning med fler medarbetare och söker därför dig som är redo att ta steget till att bli[företagsserviceagent med eget kundansvar. Vi söker dig som vill arbeta heltid eller som vill arbeta extra under studierna. Företagskundservicen är öppen mellan kl 8.00-18.00 på vardagar. Du ska ha en genuin servicekänsla och drivs av utmaningen att ge professionell och personlig service via telefon och även ute hos kund. Du får jobba i en föränderlig organisation med hög energinivå och tillsammans med kollegor med positiv samt öppen attityd. Vår kundservice är branschbäst i Sverige men målsättningen är att bli Sverigebäst oavsett bransch.[[ Jobbet på Företagskundservice innebär att på telefon, och i vissa fall via kundbesök, hjälpa våra kunder med alla sorters frågor om abonnemang, fakturor, mobiler, företagsspecifika tjänster mm. I rollen ingår också merförsäljning till befintliga kunder. Som företagsserviceagent kommer du att arbeta nära företagssäljarna i syfte att ge de bästa tänkbara kommunikationslösningarna till våra kunder. Du ansvarar för att säkerställa att varje kund får ett utmärkt bemötande och att varje kunds ärende löses på bästa sätt med bibehållen eller ökad kundnöjdhet som följd. Din prestation kommer att mätas via kundnöjdhetsmätningar och levererad servicenivå som till exempel antal hanterade kundsamtal. Tidigare erfarenhet av arbete som serviceagent är meriterande. Du gillar att ha kundkontakt och är självgående, ansvarstagande, flexibel, stresstålig och har en utpräglad förmåga att bygga goda professionella relationer. Du talar och skriver bra svenska. Vi ser gärna att du utövar någon form av idrott. Meriterande är även längre utlandsstudier och/eller -arbete. Om du vill arbeta extra sätter vi tillsammans upp scheman månadsvis så att du på bästa sätt kan kombinera detta extraarbete med exempelvis dina studier. Dock vill vi att du ska kunna arbeta i medel 15 timmar i veckan och har möjlighet att inleda anställningen med 2 veckors utbildning på heltid.[[ Du kommer om du söker och vi vill träffa dig bli inbjuden till en gruppintervju via e-post - så glöm inte bort att kolla av den med jämna mellanrum. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emil Mattsson
+460708-655913

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hi3G Access AB
  • 5 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 28 augusti 2007
  • Ansök senast: 14 september 2007

Besöksadress

Lindhagensgatan 98
None

Postadress

Box 30213
STOCKHOLM, 10425

Liknande jobb


22 september 2010

James söker fler butlers

18 januari 2010

19 januari 2010

Städning av hotellrum

19 april 2010