Serviceälskande kundtjänst

Arbetsbeskrivning

När du säger service och IT, då säger jag - VÄRLDENS CHANS!

Till ett välkänt företag söker vi nu dig som vill jobba i en kombinerad roll där du både får utveckla dina IT-kunskaper men även möjlighet till att ge support till företagets kunder. Du kommer att sitta i IT-supporten och ta emot ärenden via telefon, mail och chatt och supporta användare med deras problem. Huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot ärenden via ett ärendehanteringssystem. Problemlösning och felsökning är vardag och du kommer att få grotta ner dig i problemen.

Vi ser gärna att du har någon form av teknisk bakgrund såsom att studerat IT på gymnasiet eller brinner för IT på fritiden. Den största vikten ligger på att du har ett driv till att vilja utvecklas, en god inställning och ansvarstagande då du i denna rollen inte bara representerar dig själv utan även företaget utåt.

Rollen innebär självständigt arbete med mycket kundkontakt och stort eget ansvar gällande planering och utförande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 januari 2023
  • Ansök senast: 7 juli 2023

Liknande jobb


3rd Line Specialist

3rd Line Specialist

26 april 2024

3rd Line Specialist

3rd Line Specialist

26 april 2024

9 maj 2024

Helpdesktekniker till Mölndals stad

Helpdesktekniker till Mölndals stad

8 maj 2024