Servicecenterpersonal

Arbetsbeskrivning

VILL DU JOBBA MED FÖRÄLDRAR SOM SKRATTAR NÄR DERAS BARN SKRIKER? För dig som grönalundare är varje arbetspass en föreställning där du, oavsett tjänst eller befattning, innehar huvudrollen. Allt strålkastarljus är riktat mot dig och dina kollegor. Du är vårt ansikte ut mot gästen. Det är därför viktigt att du känner glädje och utmaning i att ständigt överträffa våra gästers förväntningar. Detta lyckas du lättare med om du som person har lätt för att bjuda på dig själv i alla situationer, är öppen och prestigelös samt upplevs som glad och trevlig. Dina arbetsuppgifter består av att informera gäster, bemöta ev. klagomål, kassatjänstgöring samt databehandling av bokade produkter mm. Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom serviceyrket och ser en utmaning i att alltid överträffa gästernas förväntning. Du upplevs som positiv, omtänksam och prestigelös. Gymnasieutbildning och kassaerfarenhet är ett krav, grundläggande datakunskaper är meriterande. Du skall ha minst ett par års erfarenhet av att arbeta med kund/gästservice. Vi söker nu främst dig som kan arbeta under april-maj samt större del av sommaren. Chansen till anställning ökar om du har möjlighet att arbeta heltid under våren. Vi har ingen sista ansökningsdag, men en tidigt inskickad ansökan ger större möjlighet till arbete. Välkommen att gå in på vår hemsida! Där kan du läsa mer om de olika tjänsterna, löner och lägga in ditt CV. Välkommen att lägga in ditt CV på: www.gronalund.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gröna Lunds Tivoli
  • 25 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 5 februari 2007
  • Ansök senast: 7 mars 2007

Liknande jobb


FRISÖR

17 maj 2006

Hotellstäd

1 mars 2006

vårdbiträde/undersköterska

15 juli 2006

21 juli 2006