Servicedesk

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag med verksamhet i ca 70 länder.Vi hyr ut personal inom ekonomi, administration, lager, logistik och industri mm.Förutom att vi hyr ut personal jobbar vi även med rekrytering, entreprenad och karriärutveckling.Vi är rikstäckande i Sverige med över 40 kontor, spridda från Luleå i norr till Malmö i söder. Adecco Eskilstuna söker för ett längre uthyrningsuppdrag en medarbetare till kunds supportavdelning.Tjänstens tillträde sker fr.o.m.februari och pågår fram till nästa årsskifte.Arbetsuppgifterna består av att svara på samtal som kommer in till servicedesk, övervaka inkommande samtal samt registrera vilka ärenden som är frekvent förekommande.Det ingår att ha en tät kontakt med andra delar av organisationen i informationssyfte för att proaktivt lösa incidenter samt återkoppla kompetensbehovet till teamledare eller chef.Vi ser gärna att du är servicemedveten, flexibel och har förmågan att se helheten av en organisation.Du har mycket goda kunskaper i MS Office samt behärskar svenska och engelska i tal och skrift.Förmågorna att vara noggrann, drivande och strukturerad beskriver dig som person.Det är meriterande om du har tidigare kunskaper av problemhanteringssystem exempelvis Visits eller Vinst.Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010