Servicedeskagent till långsiktigt uppdrag

Servicedeskagent till långsiktigt uppdrag

Arbetsbeskrivning

Till vår kund i Eskilstuna söker vi nu en Servicedeskagent till ett långsiktigt uppdrag. Kunden hanterar alla typer av ärenden som har anknytning till vårdsystem, IT eller telefoni med allt från felanmälningar, beställningar, användarstöd, förfrågningar samt önskemål men även behörighetshantering.

Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.

Arbetsuppgifter
Du kommer att ha kundkontakt och hjälpa användare med deras problem. Kundkontakten innebär till stor del telefonkontakt med kund, där problemen kan variera. Du ska självständigt felsöka och hitta lösningar på tekniska problem och anpassa installationer av datorer samt program för att passa företagets behov.

Du kommer att arbeta med support av Windows operativsystem och standardapplikationer samt vara ett dagligt användarstöd till hela organisationen via telefon och ticketsystem.

Resor i tjänsten kan förekomma.

Din profil och kvalifikationen
För att lyckas i rollen tycker du om kundkontakt och löser gärna problem. Du har god kommunikativ förmåga, både med kund och kollegor. Som person är du självgående, flexibel och analytisk i din felsökning.

Krav
- Erfarenhet av att arbeta i Active Directory och Azure AD
- Kunskaper inom Microsoft Office 365
- Erfarenhet av ärendehantering, telefonsupport och support med fjärrstyrningsverktyg
- Kunskaper inom Citrix
- Tala och skriva både svenska och engelska flytande
Meriterande
- Körkort
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi sätter stort värde på att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar.

Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Adis Redzic på tfn: 0734-159 372 eller adis.redzic@centric.eu.


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 27 januari 2023
  • Ansök senast: 27 april 2023

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


19 maj 2024