OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bemannia är ett svenskägt och komplett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen.Ledningen för Bemannia har över 25 års erfarenhet och har mycket välutbildade och kompetenta medarbetare.Bemannia rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena Kontor, Ekonomi, IT, Fastighet, Lager & Industri.Bemannia finns i trivsamma lokaler på Sveavägen i centrala Stockholm. Vi söker nu två servicedeskmedarbetare till en uppdragsgivare i Kista.Tjänsterna är bemanningsuppdrag med tillträde efter augusti och två år framåt.Tjänsterna är på 100 %.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Som servicedeskmedarbetare kommer du att arbeta med supportärenden kring kundens IT-plattform som kan bestå av flera olika system.Dessa ärenden kommer in till servicedesken via mail, telefon och intranät.Kvalifikationer: Du ska ha goda kunskaper inom: .MS Windows XP och Windows 7 .Kontorstöd, MS Office 2003/2010, Programvaror från adobe mm .Linux .MS Windows Server 2003/2008 .Active Directory .Utskriftshantering .Programvaruinstallationer .PC-hårdvara Grundläggande kunskaper inom: .TCP/IP-nätvärk .Arbete via Citrix och Terminal Server Du är noggrann, brinner för att lösa problem och hjälpa andra, samtidigt som du trivs med att arbeta självständigt och ta ansvar för dina arbetsuppgifter.