Servicedeskmedarbetare i Borås

Servicedeskmedarbetare i Borås

Arbetsbeskrivning

Är du tekniskt lagd, serviceinriktad och vill jobba med teknisk support?

För kunds räkning söker vi nu en lösningsfokuserad IT- kunnig person som vill arbeta i en servicedesk i Borås med support.


Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du att arbeta med IT -support i vår kunds servicedesk

Ett urval av arbetsuppgifter:
• Ta emot samtal och ärenden med fokus på ett bra kundbemötande
• Utföra enklare felsökningar
• Logga och lösa ärenden i ärendehanteringssystem
• Dokumentera och uppdatera kunskapsdatabaser
• Arbeta med förbättringsarbete och effektiviseringar inom avdelningen





Din profil
Vi tror att du som söker tjänsten har erfarenhet från kundsupport, kundtjänst servicedesk eller Butik (merit men ej krav) samt innehar goda kunskaper inom IT.

Som person är du strukturerad, driven och lösningsorienterad samt har en hög social kompetens tillsammans med ett professionellt bemötande. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Vi tror att du som söker har en avslutad utbildning på gymnasienivå, gärna med IT-inriktning och att du har ett stort tekniskt intresse. Dessutom har du goda kunskaper i Windows/Microsoft Office. Det är meriterande om du har arbetat i något affärssystem eller ERP-system sedan tidigare.

Villkor:
Start: Omgående
Arbetstider: Dagtid

Är det dig vi beskriver ovan? Varmt välkommen med din ansökan via www.effektiv.se.
Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!
Har du frågor om tjänsten kontakta gärna Paula Juhlin, paula@effektiv.se

Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

För den här tjänsten förmedlar Effektiv kontakten och du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget.

Sökord
IT-support, service, servicedesk, kundsupport, IT

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Effektiv Borås
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2022
  • Ansök senast: 4 oktober 2022

Liknande jobb


11 maj 2024

3rd Line Specialist

3rd Line Specialist

26 april 2024

3rd Line Specialist

3rd Line Specialist

26 april 2024

9 maj 2024