Servicedeskmedarbetare Sandviken

Servicedeskmedarbetare Sandviken

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Brinner du för IT och tycker om att ge service till andra människor? motiveras du av att lösa problem? då kanske vi har rätt uppdrag för dig!
Vi söker nu en person som vill arbeta som servicedeskmedarbetare hos en av våra kunder i Sandviken.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Som Servicedeskmedarbetare kommer dina arbetsuppgifter främst innefatta att via telefon och e-post bistå med IT-support på första linjen-nivå till företagets användare. 
Dessutom kommer du undersöka och diagnostisera problem och skicka mer komplexa problem vidare till andra linjens support. 
Du kommer få möjlighet att jobba på ett globalt, väletablerat företags IT- avdelning som präglas av mångfald, kreativitet och är i ständig utveckling. 
Då IT-supporten jobbar mot olika delar av världen kan arbetet komma att innebära att du eventuellt kommer att arbeta skiftgång (för- och eftermiddag) samt att du talar och skriver flytande på engelska.



Arbetstider
Heltid, skiftgång kan förekomma (för- och eftermiddag)

Kvalifikationer
Vi söker dig som kan tala och skriva svenska och engelska flytande. Du får gärna ha en gymnasial utbildning eller högre inom IT, alternativt annan utbildning eller arbetslivserfarenhet som kan bedömas likvärdig. Erfarenhet av arbete i Windows 7, Windows 8, iPhone, Microsoft Office, AD är meriterande. Vid tillsättningen av denna tjänst lägger vi stor vikt vid din personliga lämplighet.
Som person är du kundorienterad, serviceinriktad och har god kommunikativ förmåga. 
Du är en lagspelare som tacklar de utmaningar du ställs inför med beslutsamhet och flexibilitet.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Skicka in din ansökan senast 2021-05-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Caroline Lundberg, konsultchef, caroline.lundberg@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2021
  • Ansök senast: 30 maj 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010