Servicedeskuppdrag på deltid till Advania

Servicedeskuppdrag på deltid till Advania

Arbetsbeskrivning

Vill du vara hjälten som gör andra glada på jobbet genom att vara deras servicedesk på plats? Söker du ett arbete vid sidan av studier? Då har vi jobbet för dig!

Om vår kund
Advania är ett nordiskt IT-företag verksamt på 27 platser i Sverige, Island, Norge, Finland och Danmark. Vårt uppdrag är att hjälpa våra kunder att arbeta smart och med genomtänkta IT-lösningar förenklar vi deras vardag. Det är vi bäst på.
Våra medarbetare är det viktigaste vi har och vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med individer som delar vår värdegrund - att alltid sätta kundens behov främst.

På Advania i Halmstad är vi 30 medarbetare. Du hittar kompetens gällande Managed Service Provider, Datacenter och IT-infrastruktur på vårt kontor på Linjegatan i Halmstad. Det som kopplar ihop oss är hur vi alla jobbar tillsammans för att göra det enkelt att växa med IT.


Dina arbetsuppgifter
I din roll som servicedeskmedarbetare förväntas du Ieverera förstklassig support till Advanias kunder.
Genom att:

• Ta emot ärenden från våra kunders användare och ge ett bra bemötande
• Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner
• Jobba med Active Directory administration
• Följa upp och slutföra våra användares ärenden med fokus på kundnöjdhet
• Identifiera och rapportera återkommande problem inom Advanias supportleverans

Uppstart snarast. Arbetstiden är kl. 09.00-13.00. Placering hos Advanias kund i Falkenberg. I den här rollen kan du komma att arbeta på Advanias kontor i Halmstad eller ute på plats hos kunderna.


Din profil
Vi söker dig som har studier på minst 50% alternativt en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (detta skall säkras med studieintyg/arbetsintyg)
Vi schemalägger 2-5 dagar per vecka. Arbetstiden är kl.09.00-13.00.

• Strukturerad
• Goda kunskaper i Office paketet
• Grundläggande kunskaper om IT-utrustning
• Mycket goda kunskaper i Svenska tal och språk

Vi lägger mycket stor vikt vid personlig lämplighet då du blir ansiktet utåt för Effektiv. Har du stort eget intresse och driv? Vill du fortsätta utvecklas och lära dig mer?

Är det dig vi beskriver ovan?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Madeleine Neidert: madeleine@effektiv.se


Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

För den här tjänsten kommer du vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period med chans till förlängning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rebecca Wernersson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Effektiv Halmstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 september 2020
  • Ansök senast: 30 september 2020

Besöksadress

Skaraborgsvägen 1B, vån 4
None

Postadress

Skaraborgsvägen 1B, vån 4
Borås, 50630

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024