Serviceinriktad administratör / backoffice till Vincents i Varberg

Serviceinriktad administratör / backoffice till Vincents i Varberg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning - administratör 
 
Älskar du ordning och reda, är noggrann, strukturerad och flexibel? Då är det dig vi söker!  
 
Erfarenhet och kunskap är värdefullt men vi värdesätter din personlighet högt och ser därför alla profiler som intressanta kandidater.
 
Vincents i Varberg är en av Sveriges största handlare av begagnade husbilar. Företaget har valt att satsa på professionell förmedling genom en unik ”7-stegs förmedlingsprocess”. Detta innebär att våra kunder upplever maximal trygghet och smidighet genom beprövade rutiner och klara besked. 
 
Personalen är vår allra största tillgång. Vårt gemensamma engagemang och strävan efter 100% nöjda kunder och trygga affärer är en stor del av Vincents enorma framgång. 
 
Personliga egenskaper  
 
Under högsäsong har vi hög belastning på samtliga avdelningar på grund av hög efterfrågan av campingfordon, stort kundflöde och många affärer. Bästa tänkbara service och ett glatt humör genomsyrar vårt bemötande både internt och externt mot våra kunder. Det är viktigt att dessa egenskaper behålls även under stress.  
 
Vi söker dig som levererar högklassig service i alla ärenden, du är flink i fingrarna, van att arbeta med datorer och är någorlunda bevandrad i Office-programmen samt Google Docs och Sheets. Har du dessutom arbetat i Verendus eller GetAccept är det meriterande men inget krav.
 
Du ska ha god social förmåga, vara prestigelös och öppensinnad med en positiv attityd... en A-spelare helt enkelt!
 
Du är bra på att samarbeta och bidrar till en god arbetsmiljö. Vi ser gärna att du har en god förmåga att planera och strukturera ditt arbete. Flexibilitet och förmåga att omprioritera uppgifter är ett krav då arbetet ofta kräver detta.

Vi gillar personer som gillar problemlösning, som har mentaliteten att alla kan göra allt och gillar att hugga i där det behövs oavsett om det är din arbetsuppgift eller inte. Om du dessutom kan hålla många bollar i luften är du som gjord för denna tjänst.
 
Att vara administratör hos Vincents husbil & husvagn ger dig ett mycket varierande och roligt arbete där du spelar en viktig roll för våra administrativa personal på teknikavdelningen i deras dagliga arbete. Då arbetet erbjuder frihet under ansvar är det viktigt att du är självgående och ser vad som behöver göras och tar egna initiativ till det.  Vi tror att du är tydlig i din kommunikation, ansvarstagande, har ett positivt sätt och god initiativförmåga då detta är egenskaper som behövs för att lyckas och trivas i rollen.
 
Dina främsta arbetsuppgifter
·        Administrativa uppgifter för att avlasta administrativ personal på vår teknikavdelning
·        Ta emot inkommande samtal
·        Löpande kontakt med kunder och leverantörer
·        Förse säljarna och övrig personal med underlag inför försäljningar, leveranser etc
·        Boka in arbeten hos externa firmor, besiktning etc
·        Skicka och följa upp kostnadsförslag till kunder
·        Mottagning och inleverans av varor

Vi tror att du – genom ditt engagemang och tillgänglighet – kan göra skillnad för hur våra kunder upplever Vincents Husbil & Husvagn.
 
 
Kravprofil:

• B-körkort
• Grundläggande datakunskap (office-paket och google sheets)
• Stresstålig och STRUKTURERAD!!!
• Brinner för att ge god service till kunder och kollegor
• Goda kunskaper i svenska (tal och skrift)
• Baskunskaper i engelska Meriterande
• Erfarenhet av rollen som administratör
• Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande.
• Tjänsten är en tillsvidareanställning (6 månaders provanställning).
• Arbetstider: vardagar mellan klockan 08.00-17.00
Du erbjuds
Ett spännande och varierande arbete i ett expansivt företag där alla nyckelpersoner och du har stora möjligheter att påverka ditt eget arbete och företagets utveckling. Vi tror att du – genom ditt engagemang och tillgänglighet – kan göra skillnad för hur våra kunder upplever Vincents Husbil & Husvagn.
 
Hos oss blir du inte bara en medarbetare och kollega utan även en ambassadör för vårt varumärke. Vi på Vincents står för trygghet, kvalitet och resglädje. Vi är en av Sveriges bästa arbetsplatser 2022 enligt Great Place to Works © undersökning av ”Sveriges bästa arbetsplatser” och jobbar kontinerligt med förbättringar på vår arbetsplats och våra processor.
 
Utbildning i Vincents arbetsmetoder kommer ske på vår anläggning i Varberg.
Rätt person har stora möjligheter till avancemang inom företaget. 
Tjänsten är en tillsvidareanställning (6 månaders provanställning). 
Arbetstider: vardagar mellan klockan 08.00-17.00
Verkar det intressant? Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande.
 

Sista ansökningsdag: 2023-03-24


Vincents i Varberg är en av Sveriges största handlare av begagnade husbilar/husvagnar och fyller 23 år i 2023.

Företaget har valt att satsa på professionell husbil- och husvagnsförmedling genom en unik ”8-stegs förmedlingsprocess” baserat i LEAN och 5s.

Detta innebär att vi jobba med ständiga förbättringar och att våra kunder upplever maximal trygghet och smidighet genom beprövade rutiner och klara besked. Vi uppskattar driv, ambition och lösningsorienterade människor som ta för sig och "make things happen!"

Personalen är vår allra största tillgång. Vårt gemensamma engagemang och strävan efter 100% nöjda kunder och trygga affärer är en stor del av Vincents enorma framgång.

Krav:

Körkort:
* B (Personbil)

Tillgång till:
* Personbil

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Vincents Husbil och Husvagn AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 februari 2023
  • Ansök senast: 24 mars 2023

Liknande jobb


Adminstratör till XLNT Group

Adminstratör till XLNT Group

8 juni 2024

Mötesbokare på deltid!

Mötesbokare på deltid!

7 juni 2024