OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
En administrativ stjärna av världsklass som aldrig kunnat bestämma dig vad som är roligast: HR, ekonomi eller service? Nu har du hittat rätt! BASF har nu, i samarbete med Academic Work, en öppning för denna varierade roll inom administration, med inslag av service. En långsiktig roll på ett kontor i centrala Göteborg. Vi ser fram emot att se din ansökan redan idag.
OM TJÄNSTEN
Du erbjuds
* Ett varierat heltidsjobb med mycket eget ansvar.
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Du kommer arbeta med service i receptionen men du ansvarar främst för administrativa arbetsuppgifter inom HR och ekonomi. Några exempel på dina arbetsuppgifter kommer vara:
* Ansvara för telefonväxel, mail och reception. Du tar emot besök, post och paket och hjälper till att boka konferensrum mm.
* Inköpsorder, bevaka inkommande fakturor och boka in i SAP, och lägga upp nya leverantörer.
* Kontrollera och godkänna reseräkningar, samt kontaktperson och ansvarig för resebokningssystemet.
* Ansvara för att hantera alla inkommande HR-fakturor.
* Kontaktperson för t.ex. städfirma och flera leverantörer kopplade till HR avdelningen.
* Hjälpa till vid besök och större möten på kontoret.
* Ansvara för att kontoret är rent och fint samt leveranser av kaffe och annat som behövs för en trivsam arbetsmiljö.
VI SÖKER DIG SOM
* Har arbetslivserfarenhet motsvarande minst ett års heltidsarbete inom administration/service/HR/ekonomi.
* Är i ett tidigt stadie i din karrär och ser fram emot att utvecklas i en ny roll.
* Har god systemvana och är duktig på att sätta dig in i nya system.
* Du är obehindrad i svenska och engelska i både tal och skrift då detta krävs i det dagliga arbetet.
* Har en avslutad gymnasieutbildning.
Det är meriterande om du har:
* Erfarenhet av att arbeta i SAP
* Studerat en ekonomiinriktad linje på gymnasiet.
* Har studerat kurser/utbildning på eftergymnasial nivå inom HR eller ekonomi.
Som person är du:
* Driven och initiativtagande
* Ansvarstagande
* Serviceinriktad
* Flexibel och öppen för förändringar
Övrig information
* Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid.
* Omfattning: 80-100%
* Lön: Timbaserad månadslön.
* Placering: Vid Linnéplatsen, Göteborg.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och BASF:s önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
På BASF skapar vi kemi för en hållbar framtid. Vi kombinerar ekonomisk framgång med socialt ansvar och miljöskydd. Våra runt 122.000 anställda i BASF-gruppen arbetar för att bidra till framgång för våra kunder i nästan alla sektorer och nästan alla världens länder. Vår portfölj består av de sex segmenten; Chemicals, Materials, Industrial Solutions, Surface Technologies, Nutrition & Care and Agricultural Solutions. Ytterligare information finns på www.basf.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231