Serviceinriktad administratör med goda datorkunskaper

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet som administratör och söker nya utmaningar? Vi på Adecco Office & HR söker dig till uppdrag med start i mars.

Hur ser din arbetsdag ut?
Som administratör kommer du att arbeta med diverse administrativa arbetsuppgifter hos vår kund. Du kommer att sitta i en arbetsgrupp om fem personer, varav en person i Tyskland, som alla arbetar med marknadsrelaterad support till hela världen. Dina kontaktytor kommer exempelvis att vara marknadsbyråer eller lagerpersonal som har frågor kring aktuellt marknadsmaterial, broschyrer eller nya produkter och deras lansering. Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter kan vara att ansvara för beställningar av trycksaker samt att lägga in information i företagets databas.

Uppdraget är ett vikariat med start i början av mars och kommer att pågå i tre månader. Arbetstiderna är på heltid, vardagar 8-17, med viss möjlighet till flextid. Du kommer att bli anställd hos Adecco och uthyrd till vår kund i Göteborgsområdet.

Vem trivs här?
Du som tidigare har arbetat som administratör, gärna med liknande arbetsuppgifter, kommer snabbt att komma in i arbetet. Har du goda datakunskaper, framför allt i Office-paketet samt har lätt för att lära dig nya system, så är detta tjänsten för dig. Med kunskaper i Movex och Indesign har du precis den bakgrund vi söker. Då du kommer att ha internationella kontakter är du van vid att använda såväl svenska som engelska i det dagliga arbetet, både i tal och i skrift. Du är en glad och framåt person som trivs bra med administrativa arbetsuppgifter. Din goda förmåga att strukturera upp och utföra arbetet noggrant kommer att komma väl till pass och din stora känsla för service gör att du når stor framgång.

Vad erbjuder vi?
Vi kan erbjuda en spännande möjlighet till personlig och professionell utveckling på uppdrag hos våra kunder.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på 08-598 980 10.

Vid frågor rörande rekryteringsprocessen kontakta Rekryteringsansvarig Emelie Lövebrant på 031-725 45 43.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid, tre månader
  • Publicerat: 3 februari 2014

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Ekonom/administratör sökes.

24 augusti 2010

Trivs du i rollen som administratör?

12 maj 2010

Administrativa kundtjänstmedarbetare!

24 augusti 2010