OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill axla rollen som administratör hos ett av Ludvikas största företag. Är du serviceinriktad och duktig på dokumentation? Då kan detta vara tjänsten för dig!
Uppdraget förväntas starta första april för att hålla på tills slutet av augusti. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Om tjänsten
I rollen som administratör/kontorsassistent kommer du att hantera och förbereda dokumentation. Du kommer att vara en viktig aktör när det kommer till att organisera och samordna uppgifter och projekt. Du förbereder och hjälper till med sammanställning, korrekturläsning och redigering av rapporter, presentationer, organisationsdiagram, korrespondens etc. Du kommer att arbeta i olika administrativa system, både på svenska och engelska.
Arbetsuppgifterna kommer bland annat innebära:
- Hantera inkommande ordar och ändringar i systemen
- Boka och skapa beställningar i SAP
- Skapa fakturor
- Kontrollera att ordar är registrerade i systemen
Vem är du?
För att kunna prestera i rollen som administratör behöver du trivas med att arbeta administrativt i olika system. Som person är du serviceinriktad, har en god kommunikativ förmåga och alltid sätter kundens bästa i fokus. Du har förmågan att arbeta självständigt men också i grupp. Vidare är du flytande i svenska i både tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska.
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg
Katerina Avraam
Anna Pernås
Linda Axäng
Anna-Karin Skoog
Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02