Serviceinriktad butikschef till Västtrafik!

Arbetsbeskrivning

ISS Facility Services är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 9 000 medarbetare i Sverige och 40 000 medarbetare i Norden. Svensk omsättning är cirka 4,6 miljarder SEK och kommer från ett flertal tjänsteområden som bland annat facility management, mat och dryck, kontorstjänster, fastighetstjänster och städtjänster. Integrated Facility Services, IFS, är ISS unika leveransmodell där flera tjänster samordnas och levereras med egen personal. ISS Facility Services AB ingår i ISS A/S som är noterat på Köpenhamnsbörsen. Koncernen har över 520 000 anställda i mer än 50 länder, vilket gör oss till världens fjärde största privata arbetsgivare.
Läs mer om oss på www.se.issworld.com


Arbetsbeskrivning
Vi letar butikschef till antingen butiker centralt belägna i Göteborg eller till butiker för Uddevalla, Partille, Trollhättan och Borås. Den vi letar ska ha minst 5 år yrkeserfarenhet av försäljning i butik samt minst 2 år yrkeserfarenhet av att vara butikschef och lönesättande chef för minst 10 personer.

Det här jobbet passar dig som brinner för service och alltid strävar efter att ge kunden bästa möjliga upplevelse. Du och dina kollegor är Västtrafiks ansikte utåt och ni trivs i den rollen. Det vi säljer i våra butiker är kort och biljetter men en stor del av vårt arbete handlar också om att informera om linjenät och trafik; resmöjligheter, resvägar och störningsinformation. Vid tillfällen kommer du att arbeta i den dagliga försäljningen i kassa och utöver att ge god service tycker du om och har talang för att leda och inspirera andra. Du har omsättning- och resultatansvar för dina butiker och har totalansvar för underställd personal. Som ansvarig sätter du bla upp försäljningsmål och säkerställer att aktiviteter genomförs på ett framgångsrikt sätt. Vidare ansvarar du också för rekrytering ihop med driftchef och du är även behjälplig kring att lösa akut bemanning tillsammans med vår personalplanerare. Din huvuduppgift är dock att aktivt arbeta för en ökad försäljning och ett ökat resande med kollektivtrafiken i varje möte med kund. Du ingår i ett team av engagerade butikschefer och rapporterar till drift- och kontraktschef.

Vem är du?
För att trivas bra på vår arbetsplats skall du ha lätt för att kommunicera med alla typer utav människor och tycka om att arbeta såväl ensam som i grupp. Den vi letar har haft ansvar för en butik eller liknande förut och vet hur det är att arbeta i en dynamisk verksamhet med högt ställda krav. Du är driven, utåtriktad och tycker om att ha stor variation i din vardag. Den vi söker har arbetat med försäljning och har ett naturligt fokus på resultat och kundnöjdhet. Våra butiker har öppet 06.00-22.00 och du planerar ditt eget schema för att kunna stötta personalen i dina butiker på bästa sätt. Mycket god svenska och engelska i tal och skrift är ett krav och övriga språk är meriterande. B-körkort är ett krav.

Kontaktperson
I denna rekrytering samarbetar vi med Experis ManpowerGroup. Tjänsten söker du genom att registrera dig på experis.se och söka via annonsnummer 1037820. Vi tar inte emot CV direkt i mailen.

Vänligen skicka din ansökan så snart som möjligt, dock senast 17 maj. För mer information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Tina Rydh på tina.rydh@se.experis.com

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Bernt Legersjö

Martin Årstrand
0155-202582
Maria Håkansson
+46 (0)660-59972
Olof Salmonsson
063-576671
Karin Backman
063-57 66 63
Carina Riström
+46 21 15 19 47
Tom Jakobsen
0910-58 66 92
Lotta Holme
08-452 3328
Katarina Thomasson
08-736 11 26
Thomas Andersson
016-15 57 33

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis Sverige Huvudkontor Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 9 maj 2016

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


22 februari 2024

22 februari 2024

21 februari 2024