Serviceinriktad ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Arbetsbeskrivning
Till kund i Örebro söker Experis nu en serviceinriktad ekonomiassistent. Uppdraget är på heltid och startar redan den 1 maj och beräknas pågå till slutet av augusti med möjlighet till ev. förlängning.

Dina arbetsuppgifter är bl. a:
•Boka av in och utbetalningar på bankkonton
•Utredning av betalningar
•Kontakt med kunder samt även internt i bolaget
•Hantera kontokort för utlandsanställd personal
•Manuella bokningar/ombokningar verifikat
•Stöd i reception/växel morgon och lunch

Vem är du?
Du har som lägst gymnasieutbildning eller annan utbildning som kan bedömas likvärdig och erfarenhet sedan tidigare av liknande arbeten. Du behärskar engelska i tal och skrift. Du är noggrann, flexibel och serviceinriktad. Vi lägger stor vikt vid din sociala kompetens.

Vad kan vi erbjuda dig?
Experis är specialisten på specialister inom Finance, Engineering, IT och Executive. Vi ger specialister möjlighet att växla upp eller byta spår i sin yrkesbana. På Experis Finance får du som konsult kompetensutveckling genom längre kvalificerade uppdrag. Vi har flertalet av Sveriges mest attraktiva företag som kunder och vår uppgift är att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag. Experis är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärmål i fokus med ett långsiktighet engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal och ett årligt karriärsamtal med din personliga konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Experis värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Kontaktperson
Du söker tjänsterna via ansökningslänken nedan med registrerad CV. Vi tar inte emot ansökan via e-post eller brev. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Stina.Bengtsson@se.experis.com

Välkommen med din ansökan till Experis, specialisten på specialister!

Kontaktpersoner på detta företaget

Therese Rocafort Svensson

Angela Ekelöf
0340-66 42 71
Åsa Mårtensson
031-61 72 17
Mathias Ericson
0650-356 93
Emma Larsdotter Moström
090-702361
Jenny Viklund
0660-599 76
Helene Mårtensson
040-660 63 32
Hanna Eriksson
+4611194358
John Johansson
+46 703 24 25 19
Gosta Dreifeldt
+4642371645

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis Finance Huvudkontor Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 13 april 2016

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024