OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa.Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver ?ja just det ?hjälp på jobbet.Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder.Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst.Vi ses!Till mediekoncern söker vi nu en driven och engagerad ekonomiassistent till deras avdelning för leverantörsreskontra.Du blir en del av en relativt nystartad serviceorganisation med starkt fokus på bolagets kunder, kvalitet i arbetet och en hög servicenivå. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att bestå av registrering, betalningar och kontoavstämningar.Du kommer även att tilldelas kundansvar för en av bolagets kunder samtidigt som du naturligtvis hjälper till att hantera flera bolags leverantörsreskontra. Då företaget är inne i en uppstartsfas är det viktigt att du som person är flexibel, trivs i en händelserik miljö och har mycket energi.Vi tror att du har minst ca 2 års erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra och är noggrann, positiv och serviceinriktad.Du har också kunskap i såväl tal som skrift i ett eller flera nordiska språk jämte svenska. Till samma avdelning, men inom kassa/bank, söker vi också dig som bredvid erfarenhet av leverantörsreskontra även har arbetat med kundreskontra samt viss redovisning. Erfarenhet av Agresso är meriterande, dock ej att krav.