OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Trivs du i en koordinerande roll där du har många bollar i luften? Har du tidigare erfarenhet från restaurangbranschen? Söker du jobb omgående och är intresserad av att ta nästa steg i din karriär? Då har vi rollen för dig!
Just nu söker vi en Koordinator till vår kund i Tyresö. Vår kund arbetar med att serva och reparera restaurangsutrustning för snabbmatsrestauranger. Ditt jobb som Koordinator är att ta emot anmälningar från deras kunder både via mejl och telefon för att sedan schemalägga det på företagets tekniker. Det kan röra sig om allt från akuta ärenden till inbokningar av service. Då företaget arbetar med restaurangbranschen anses det meriterande om du tidigare har erfarenhet av att arbeta i restaurangen som arbetsledare, kock eller servitör. På kontoret sitter ungefär 15 anställda och ni kommer vara tre personer som tillsammans ansvarar för företagets koordinering.
Detta är en heltidstjänst där du arbetar kl:7.00-16.00, måndag till fredag. Behovet är omgående men företaget är mån om att få in rätt person och kan vara flexibel för uppsägningstid.
Om företaget
Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.
Din profil
För att passa för tjänsten lägger vi stor vikt vid din personlighet. Vi ser att du är en beslutsam person som är självgående och ansvarsfull. Du är van vid att ha flera bollar i luften och samtidigt behålla ett helikopterperspektiv och ha förmåga att göra genomtänkta prioriteringar. Vi ser även att du är strukturerad och noggrann i ditt sätt att arbeta. Då du kommer ha mycket kontakt med både företagets kunder och tekniker ser vi att du är serviceorienterad och förstår vikten av tydlig och trevlig kommunikation.
Krav för tjänsten är att du:
*Har tidigare erfarenhet av att arbeta i en liknande roll, så som arbetsledare på restaurang, på hotell eller inom logistik.
*Är flytande i svenska språket då du kommer behöva kommunicera på svenska i din roll.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Emily Higgins på mejl emily.higgins@2complete.se eller numret 073-365 68 32.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson