Serviceinriktad lageransvarig till Motiva Nordica

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för Motiva Nordicas räkning en serviceinriktad och driven lageransvarig som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en serviceinriktad och driven lageransvarig till Motiva Nordica. Företaget tillhör Establishment Labs koncernen som tillverkar och säljer medicinsk utrustning. Det svenska kontoret är relativt nystartat och befinner sig nu i en expansiv fas och söker en driven och positiv lagspelare som vill vara en del av deras framgång. Kontoret är beläget i Stockholm.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer till en början att vara anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund, med möjlighet att övergå till anställning hos kund efter 6 månader.

Som lageransvarig kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom exempelvis att ansvara för att lagret är välfyllt, packa och skicka ut produkter samt ansvara för inventeringar. Du kommer att vara en mycket viktig spelare för företagets fortsatta utveckling och expansion i ett skede där flera nya produkter kommer lanseras. Vi ser att du har god datorvana och IT-kunskaper på en nivå att du har lätt att lära dig nya system. Tjänsten är på heltid med omgående start och arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00 - 17:00.

ARBETSUPPGIFTER

Som Lageransvarig kommer du att ansvara för att företagets produkter beställs, förvaras, levereras och lagerhålls på ett professionellt och effektivt sätt. Du kommer bl.a. arbeta med följande varierande arbetsuppgifter:

Packa produkter och säkerställa att all nödvändig dokumentation finns med

Beställa upphämtning från lager och leverans till kunder i Sverige, Norge och Danmark

Registrera orderinformation i SAP

Ordna med retursedlar och upphämtning av returer från kunder till lager

Beställa produkter från det europeiska lagret för påfyllning av lager

Utföra inventering av lager kvartalsvis

Hantering av utgångna produkter för återsändning i tid

VI SÖKER DIG SOM

Har minst 2 års erfarenhet av service och liknande arbete

Har goda IT-kunskaper samt mycket goda kunskaper inom Officepaketet

Är flytande i svenska och har mycket goda engelskakunskaper, i både tal och skrift

Det är meriterande om:

Du har erfarenhet av systemet SAP

Du har erfarenhet av export utomlands, dokumentation av tullpapper, proforma

Du kommer att komma in i ett skede där den svenska verksamheten är i full expansion. Du förväntas därför vara prestigelös och kunna kavla upp armarna när det behövs. Du brinner för att leverera högklassig service och är lösningsorienterad. Du har lätt för att lära dig vad som bör prioriteras och när man behöver lägga i en högre växel. Du är bekväm med att jobba mot tydliga deadlines och har ett sinne för ordning och struktur. En lagspelare som även trivs med att arbeta självständigt till och från. Du har en god social förmåga och gillar att hjälp till där det behövs. Det är viktigt att du vill jobba både med support och drift för att du ska trivas i den här rollen.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. · Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2021
  • Ansök senast: 14 november 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023