Serviceinriktad ordermottagare för uppdrag i Glanshammar!

Serviceinriktad ordermottagare för uppdrag i Glanshammar!

Arbetsbeskrivning

Är du en lyhörd person med starkt kundfokus och tidigare erfarenhet inom säljadministration? Då bör du se hit! Just nu söker vi nämligen en Ordermottagare för uppdrag hos vår kund i Glanshammar, strax norr om Örebro. Uppdraget är på heltid och förväntas starta omgående för att pågå i minst sex månader. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Rollen som Ordermottagare är varierande och utvecklande. Du kommer främst ansvara för logistiken kring hela orderprocessen, såsom att hantera kundförfrågningar, ärendesamtal kopplade till order, transportplanering samt övriga ärenden både externt och internt. Till stor del kommer du arbeta i systemet Pyramid, men även MS Office-paketet. Du ansvarar för att hålla en hög servicegrad till kundernas order och se till att fylla dem på ett smidigt och effektivt sätt. Vidare kommer du till viss del även hantera fakturering och reklamationer.

Vem är du?
Till rollen som Ordermottagare söker vi dig med avklarad gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är strukturerad, serviceinriktad och flexibel med förmåga att anpassa dig till olika situationer för att nå bästa möjliga kundservice. Som person är du positiv, social och nyfiken med en vilja och ett driv att alltid göra ditt bästa. Du har flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Vidare tror vi att du har god systemvana och det anses meriterande om du har tidigare erfarenhet från systemet Pyramid. För tjänsten efterfrågas även B-körkort.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 maj 2020
  • Ansök senast: 18 maj 2020

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023