OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rollen innebär Att du direkt underställd vår Customer Operations Manager och är inför denna ansvarig för tolkning och utförande av sina arbetsuppgifter med dess befogenheter och kontakter Ansvarar för att operativt leda övriga medarbetare inom SOP Samarbetar med samtliga inom företaget Etablerar och utvecklar en god relation med externa parter Huvudsakliga arbetsuppgifter: Leda och fördela det dagliga arbetet inom SOP Daglig uppföljning av orderstatus.Säkerställa att kundorder följer orderflödet från scanning till leverans och återkoppla kritiska avvikelser till ansvarig säljare och andra berörda parter Säkerställa att rutiner, processer mm finns tydligt dokumenterat och förstått av samtliga medarbetare på SOP Utveckla arbetet inom SOP mot en ökad effektivitet och kvalitet Vi tror att du: Har utbildning inom ekonomi, administration eller dylikt.Relevant erfarenhet kan dock kompensera för avsaknad av formell utbildningspan style=text-decoration: underline/span Erfarenhet av ledarskap på operativ nivå med dokumenterat goda resultatspan style=text-decoration: underline/span Erfarenhet från hantering av kundorder, helst på såväl medarbetar- som teamleader nivå.span style=text-decoration: underline/span Ambitiös och entusiastiskspan style=text-decoration: underline/span Duktig kommunikatör Resultatorienterad Kan hantera en hektisk vardag i ett säljbolag Fokuserad på lösningar och på att förbättra interna processer och rutiner Flytande svenska och engelska i tal och skrift Erfarenhet från SAP är meriterande . Anser du denna beskrivning stämmar in på din profil?
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Consultant Daniel Paulus
08-7341700
Servicechef Edhem Zecevic
08-7341700