Serviceinriktad support/kundansvarig inom IT

Arbetsbeskrivning

Adecco IT & Engineering söker en serviceinriktad support/kundansvarig Adecco är världsledande inom bemanning och rekrytering.Bolaget finns i 60 länder över hela världen.Varje år jobbar ca 3 miljoner människor för Adecco.Adecco är registrerat i Schweiz och noterat på Swiss Exchange i Zurich och på Euronet Premier Marche i Paris.I sverige är Adecco ett auktoriserat bemanningsföretag med kontor över hela landet från norr till söder Adecco IT & Engineering är ett affärsområde med allt ifrån IT-specialister, till administratörer, systemarkitekter, seniora projektledare m fl.Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen.Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Detta är ett uthyrningsuppdrag som innebär en anställning hos Adecco IT & Engineering men du kommer att jobba ute hos vår kund som finns i Täby.Detta är ett långt uppdrag med start omgående och kommer att löpa under minst ett år men troligtvis längre än så! Dina arbetsuppgifter Du kommer att jobba på ett familjeföretag som säljer dataprogram till företag och ha ett helhetsansvar för kunden.Du kommer att arbeta med användarsupport via telefon och e-mail, ta emot beställningar och sända ut dessa samt svara på fakturafrågor. Vem söker vi?Vi söker dig som är ansvarstagande och självgående, service-minded, flexibel och prestigelös.Det är bra om du har bas kunskaper inom IT men vi kräver inte att du jobbat med detta tidigare.Vi vill att du gått ut gymnasiet och har lite arbetslivserfarenhet, gärna inom serviceyrken.Eftersom du kommer att jobba på att familjeföretag är det viktigt att du kan tänka dig att hugga i där det behövs.Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult inom Adecco IT & Engineering och kommer att jobba med olika uppdrag som matchar din kompetens.Dina ambitioner ger oss förhoppningsvis möjligheten att förmedla intressanta uppdrag på attraktiva företag.Tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.På kort tid kommer du att få en bred erfarenhet och ett stort kontaktnät.Är du intresserad?Ansökan ska vara inne senast 31 maj men eftersom rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden så uppmuntrar vi att du skickar in din ansökan omgående.Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut.

Sammanfattning

Liknande jobb

Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010