Serviceinriktade stundeter till Malmö

Serviceinriktade stundeter till Malmö

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker nu ambitiösa och positiva studenter som har möjlighet att arbeta minst två vardagar i veckan! Är du intresserad av ett omväxlande och stimulerande arbete samtidigt som du får chans att etablera värdefulla kontakter så tveka inte att söka redan idag!

Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Arbetsuppgifter
Är du intresserad av arbete inom kontorsbranschen och vill arbeta med administration eller service tar vi nu gärna emot din ansökan. Vi arbetar med företagskunder i Malmö/Lund med omnejd.

Att arbeta som konsult ute hos våra kundföretag innebär ett roligt och varierande arbete med många nya utmaningar. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är klassiska receptionistuppgifter som att ta emot besökare och vara behjälplig via telefonen. Andra arbetsuppgifter är posthantering, inköp av kontorsmaterial samt administration.

Dina arbetsuppgifter och arbetsplatser varierar vilket sätter prov på din flexibilitet. Du får utbildning på många företag och möjligheten att lära dig flera roller på flera olika arbetsplatser och knyta värdefulla kontakter inför framtiden.

Då vi har olika typer av extrajobb vill vi att du i din ansökan berättar när du är tillgänglig för start och vilken bransch samt roll du är intresserad av.


Kvalifikationer
Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare och mogen och professionell i ditt arbetssätt.

- Erfarenhet av service
- Kunskaper i Microsoft Office
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem, affärssystem eller liknande.

Vi lägger stor vikt på rätt personlighet så lyft gärna dina styrkor och tidigare erfarenheter i din ansökan och så ska vi se till att hitta rätt match för just dig!

Arbetspassen kan variera från vecka till vecka och du kommer behöva vara flexibel med arbetstider.
Du måste vara tillgänglig 2-3 heldagar i veckan, arbetstiderna är mellan 8-17.



Övrigt
Vi arbetar med löpande urval.

Bifoga ditt CV samt ett personligt brev där du motiverar varför just du är rätt person för uppgiften.
Dina studier måste kunna styrkas med studieintyg.
Intervjuer sker löpande.
Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa någon av KFX HR-partners rekryterare på 040-12 02 00.
Vi tar ej emot ansökan via e-post.

Välkommen in med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Rebecka Möberg
040-120200
Rebecka Möberg
040-12 02 00
Kevin Brandt
040-120200
Kevin Brandt

Maria Karlsson

Maria Karlsson
070 845 28 00
Kevin Brandt

Kevin Brandt
0706970093
Maria Karlsson
040-120200
Mauricio Amaral
040-120200

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Syd AB
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2021
  • Ansök senast: 7 februari 2021

Besöksadress

Stora Nygatan 40, Malmö
None

Postadress

Stora Nygatan 40
Malmö, 21137

Liknande jobb