Servicekoordinator

Servicekoordinator

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba hos en av Sveriges bästa arbetsgivare och bli en del av vårt härliga gäng! Nu söker vi en driven Servicekoordinator till vår Ventilationsavdelning i Norrköping. Om du vill ha ett varierande arbete inom både administration och ekonomi på en arbetsplats där din funktion och utveckling är viktig - då har du hittat rätt!

Ditt nya jobb                                                                                                                                                                                                           
Rollen som Servicekoordinator är bred och varierad och du fungerar i mångt och mycket som navet på avdelningen. Du har daglig kontakt med och stöttar dina kollegor samt har ett nära samarbete med filialchefen. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:


• Att sköta fakturering till kund och bevaka betalningstider
• Personaladministration, ex. att säkerställa att vi har kontroll på våra certifieringar, utbildningar och ID06
• Ansvara för övriga administrativa arbetsuppgifter ex säkerställa korrekta lönespecar inför utbetalning, sammanställa sjukfrånvarostatistik, klädbeställningar mm
• På sikt ser vi att den här rollen även kommer att stötta verksamheten med mer ekonomisk uppföljning och analys

Ditt nya lag                                                                                                                                                                                                                         
Du kommer in i ett härligt gäng som består av så väl service- och kyltekniker som serviceledare och du rapporterar till filialchefen för Vent Service. Vi är måna om varandra och det är lika viktigt att vi levererar hög kvalité till våra kunder som att vi mår bra och har kul på jobbet. Som en bonus sitter vi i helt nybyggda och trivsamma lokaler. Runt omkring dig har du utöver ditt eget gäng, självklart även stöd från kollegor på våra andra avdelningar inom El och VS, på Bravida hjälps vi åt!

Din bakgrund                                                                                                                                                                                                                 
Vi söker dig som har en utbildning med ekonomisk inriktning på eftergymnasial nivå alt att du har erfarenhet som vi bedömer likvärdig. Du har även en gedigen erfarenhet inom administration och service.  En hög digital mognadsnivå är viktigt då vi är inne i en digital utvecklingsresa och du är en van användare av Officepaketet med tyngdpunkt på Excel. Har du erfarenhet av branschen är det meriterande liksom erfarenhet inom systemen Handyman, Agda, Agresso och Sharepoint.

Som person är du en utpräglad lagspelare med service ut i fingerspetsarna och ett lösningsfokuserat fokus. Du trivs med och kan hantera ett växlande tempo i arbetet och kommer till jobbet med positiv energi. Affärsmässig, noggrann, strukturerad och resultatorienterad är andra ord som beskriver dig liksom ett professionellt förhållningssätt med hög personlig integritet. Det är även viktig att du är kommunikativ och kan förmedla kunskap till andra på ett pedagogiskt sätt.

Bravida som arbetsgivare                                                                                                                                                                                     
Bravida är en stor arbetsgivare – faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare! Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning.  Vi arbetar som ett team och vi tycker om att skapa stora resultat, tillsammans.

Förutom förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag, hälsoundersökning och förmånliga försäkringar erbjuder Bravida dig ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utveckling och trivsel värderas högt. Vi på Bravida är vana att leverera högsta kvalitét till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö.

Läs gärna mer om Vårt erbjudande och hur du kan utvecklas hos oss. När du växer, växer vi! 

Intresserad?

Sista ansökningsdatum för denna tjänst är den 17 september

Tjänsten är på heltid, provanställning kan komma att tillämpas.

Passar du in på profilen? Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan.

Bravida som har blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare och detta är vi mycket stolta över. Vill du läsa mer om hur det är att jobba hos oss klicka här eller läs mer och Följ oss på Facebook!

Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravida Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 augusti 2023
  • Ansök senast: 17 september 2023

Postadress

Hantverkaregatan 20
Stenungsund, 44432

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024