Servicekoordinator

Arbetsbeskrivning

Nilfisk-Advance är en av världens ledande tillverkare och leverantörer av professionell städutrustning. Vi har utvecklat professionell städutrustning i över 100 år och vi idag har över 5.400 anställda världen över, med global försäljning på ca. EUR 850 miljoner. Läs mer om vårt företag på www.nilfisk.se, www.nilfisk-alto.se, www.consumer.nilfisk.se och www.nilfisk-cfm.se.

Vårt huvudkontor i Sverige ligger i Göteborg. Härifrån säljer och servar vi varumärkena Nilfisk, Nilfisk-ALTO, Nilfisk-CFM och Nilfisk konsument. Vi har dessutom ett försäljningskontor i Stockholm. Vårt program av rengöringsmaskiner, kem och redskap distribueras och säljs genom ett rikstäckande nät av återförsäljare. Vi är en del av Nilfisk-Advance gruppen i Danmark, som har produktionsanläggningar i Nordamerika, Sydamerika, Europa och Kina. Nilfisk-Advance har säljbolag i 43 länder och vi finns dessutom representerade i fler än 100 länder världen över.

För Nilfisk-Advance AB's räkning söker Randstad servicekoordinatorer.

Dina arbetsuppgifter 
I rollen som servicekoordinator fungerar du som företagets ansikte utåt och arbetar med telefonen som ditt främsta arbetsredskap. Du kommer att serva företagskunder via inkommande samt utgående samtal. Företaget ger service på maskiner och du tar emot felanmälningar, lägger order på reservdelar och koordinerar tekniker för reparationer och underhållsservice. Vidare ingår administrativ avtal - och garantihantering  i tjänsten.

Din bakgrund 
Gymnasiekompetens och mycket god datorvana är ett krav och du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Du har en teknisk bakgrund och har med fördel arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, gärna med SAP som verktyg och inom det maskintekniska området. Du har till exempel viss kunskap inom teknik, el och elektronik.  

Dina egenskaper
Vi söker dig som har hög servicekänsla och ett stort ansvarstagande. Du är också utåtriktad, stresstålig och du har ett bra telefonbemötande.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Johansson tel.072- 988 94 24.

Vi arbetar löpande med urvalet så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot din ansökan!

Randstad är ett världsledande bemannings- och rekryteringsföretag och få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Peter Conradi
+46 0729-889421
Mikael Svensson
+46 729 88 94 25
Emilie Hedman
+46 (0)72-988 98 27
Philip Sjögren
+46 729889828
Tarek Mourad
+46 122-26 90 00
Ahmed Hersi
+46 (0)72-988 94 03
Anne Hansson
031-333 52 92
Anne Hansson
+46 (0)72-988 94 05
Margareta Wickzell

Cecilia Mannheimer
+46 (0)31-3335294

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Göteborg Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse
  • 40h/ veckan Löpande
  • Publicerat: 7 juli 2014

Besöksadress

Nils Ericsonplatsen 3
None

Postadress

Nils Ericsonplatsen 3
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare

2 juni 2024

Kundtjänstmedarbetare

2 juni 2024