OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du exempelvis studerande och vill jobba deltid till en början?
För omgående start söker OnePartnergroup nu för vår kund i centrala Göteborg en servicekoordinator. Är du serviceinriktad och har en bra känsla för att administrera, organisera och planera ditt arbete? Tveka då inte att söka denna tjänst!
Din roll
Som servicekoordinator kommer ditt fokus vara att ge service i världsklass till våra kunder samt säkerställa att våra tekniker har bästa möjliga förutsättningar inför sitt bokade servicearbete ute hos kunder.
Rollen är administrativ och bred vilket kräver såväl flexibilitet som prestigelöshet. Du kommer bland annat att hjälpa till med projektplanering på serviceavdelningen och lägga upp nya projekt i företagets datasystem (SAP). Vidare arbetar du även med sammanställningar av fakturor samt fakturerar ut till kund.
* Boka in servicetekniker till företagets kunder via mail och telefon
* Interna och externa kontakter
* Fakturahantering/Fakturering
* Lägga upp nya projekt i SAP
* Uppföljning och koordinera kontakt med servicetekniker och kunder
Om dig
För att trivas och passa in i den här rollen ser vi att du har administrativ erfarenhet. Du är noggrann, strukturerad och gillar att ha ordning och reda med fokus på att ge service i bästa nivå. Eftersom det är en bred roll så är det viktigt att du som person är en flexibel och prestigelös och inte rädd för att hugga in där det behövs. Vi ser det som väldigt positivt om du har tidigare erfarenhet från enklare ekonomirelaterade arbetsuppgifter.
Vi värdesätter vi att du kan arbeta självständigt och att du har ett driv av att utveckla och genomföra dina arbetsuppgifter på bästa sätt. Att du trivs i en roll där du får fatta egna beslut och vara lösningsorienterad. Eftersom du kommer ha många kontaktytor både internt och externt skall du inte vara rädd att lyfta luren och kunna förmedla viktig information på ett tydligt sätt.
Kvalifikationer:
* Tidigare erfarenhet av administration
* Tidigare erfarenhet av kundkontakt
* Tidigare erfarenhet av fakturering
* Kunskaper i SAP
* God datavana MS Office (Outlook, Excel, Word)
* God förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska i både tal och skrift.
Visst låter det intressant!
Omfattning: Deltid/Heltid
Arbetstid: Kontrostider,
Anställning: Konsultuppdrag i 6 månader via OnePartnerGroup med möjlighet till förlängning. I denna roll finns det möjlighet till att börja på deltid för att successivt gå upp till heltid.
Start: Omgående
Ansökan
För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Tania Benitez på tania.benitez@onepartnergroup.se
Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mejl.
OnePartnerGroup
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.
Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher.
Kontaktpersoner på detta företaget
Pauline Pettersson
Pauline Pettersson
Piero Gatica
Sara Ernström
Sara Ernström
Fredrik Moberg
Jeanette Hjalmarsson
0729-745500
Eldin Ljutovac
Jeanette Hjalmarsson
Magnus Olausson