OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
-Aktivt bidra med egen yrkeskompetens för att tillvarata företagets strategi och budgeterade mål
-Efterleva företagets ledningssystem i det dagliga arbetet
-Arbeta med utvecklingen av företagets tjänsteleveransmodell, det vill säga vilka tjänster vi ska leverera, hur de skall förpackas, kvalitetssäkras och prissättas
-Leverera rådgivning och tekniska lösningar som förbättrar kundernas drift, miljö och energi
-Marknadsföra företaget
-Tillämpa företagets inköpsstrategi med speciell fokus på prioriterade leverantörer, samordnade inköp och inköpsrekvisition
-Säkerställa att bra kommunikation och återrapportering finns och genomförs på kundportföljen
-Ansvara för att kundportföljen ger tydliga rekommendationer och råd till kunder
-Upprätta faktureringsunderlag, projektestimera, samt ansvara för god projektlikviditet
-Följa företagets ledningssystem
-Genomföra prognoser
-Tillse god projektlikviditet
Omfattning: Tjänsten är heltid, rekrytering och ska tillsättas omgående.
Vid frågor kring tjänsten kontakta rekryterare Ann-Sofie Widlund på tel: 08- 4408090.
Din profil
För att passa i rollen som seviceledarre tror vi att du:
-Har Ingenjörskompetens eller motsvarande
-Erfarenhet som Kundansvarig och av merförsäljning
-Erfarenhet av effektiv produktion
-Gott affärsmannaskap
-Bred tekniskt kompetens
-Stark och tydlig samt drivande
Personliga egenskaper: För att passa till denna roll ser vi efter dig som är social, utåtriktad och som gärna har ett uppbyggt kontaktnät inom samma arbetsområde. Du är van att ta stort ansvar och kan leda andra på ett drivande och uppmuntrande vis.
Om företaget
Vår kund är en totalteknisk entreprenör- och servicepartner som levererar lösningar för nya och existerande fastigheter
Företaget har sedan etableringen i Norge år 1964 haft en dynamisk tillväxt till dagens ca 1850 anställda, och har en omsättning på 2,6 miljarder kronor.
Företaget finns representerat i hela Norge, Sverige och Danmark. Inomhusklimat i nya och existerande fastigheter är företagets kärnområde.
Fokus ligger på installationer och rådgivning som bidrar till väsentliga energi- och miljövinster i kombination med optimal komfort för byggnadens användare.
Teknisk kompetens på högsta nivå inom verksamhetsområdena ventilation, byggautomation, kyla, vattenburna energisystem och energi utlovas.
Om oss
Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor!
Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag.
Följ oss på Facebook!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jessica Bauer
Karin Malmqvist
08-501 685 20
Lotta Rylander
08-501 685 01
Maria Nordenhem
08-501 685 11
Ann-Sofie Widlund
08-501 685 11
Ann-Sofie Widlund
08-50168511
Lotta Rylander
08 - 501 685 01
Jessica Bauer
Rebecca Liv
08 - 501 685 09
Ann-Sofie Widlund
08 - 501 685 09