Servicemedarbetare

Servicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Just nu söker vi en Servicemedarbetare till vår kund i Västerås.
Tjänstens arbetsuppgifter är:
Reparation och underhåll av avfallsutrustning som t.ex. byte av lås eller inkastlucka på miljöbodar samt städning av miljöbodar och andra hämtplatser. Plocka material från lagret efter leveransorder, t.ex. kärl och påsar. Utkörning och inhämtning av avfallshanteringsutrustning, t.ex. kärl och påsar, till privata och företagskunder samt vid event. Leverans av fordon till verkstäder och andra leverantörer för t.ex. service, reparation, besiktning. Inventering av lagret. Servicetjänster inom avfallshantering samt andra interna serviceuppdrag t.ex. hämtning av fordonsreservdelar, distribution av gods internt.

Önskvärda resultat, prestationer:
Hålla kvalitet och tid på överenskomna leveranser. Bidra till en ordningsam arbetsmiljö i lagret samt i varmförrådet. Hålla ordning i arbetsfordon, skåpbilen samt gaffeltrucken.

Din profil
Krav:
Relevant fullföljd gymnasieutbildning
Truckkort A2
B-Körkort
Flytande svenska i tal och skrift

Meriterande:
Ytterligare språk
C-Körkort
Truckkort B1 och B2

Erfarenheter och färdigheter:
Erfarenhet från liknande verksamhet: avfallshantering eller logistik.

Personliga egenskaper:
Krav: Serviceinriktad. Ordningsam och ansvarsfull. Gillar att arbete i grupp men kan även arbete självständigt. Förmåga att kunna arbete strukturerad men även vara flexibel vid behov. Lugn och stabil, speciellt i trafiken.

Meriterande:
Intresserad av miljöfrågor

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 januari 2020
  • Ansök senast: 4 mars 2020

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Chaufför 50%

Chaufför 50%

9 december 2022

Chaufför

8 december 2022

Körning personal sökes!

11 november 2022