Servicemedveten Office Manager till kundföretag i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

För kunds räkning söker vi nu dig med tidigare erfarenhet av att arbeta inom reception och administration. Har du tidigare erfarenhet från roller som chefsassistent eller Office Manager är det mycket meriterande.

Om företaget

Kontorsfixarna är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder en trygg och säker arbetsmiljö. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra resurskonsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.

Kontorsfixarna har kollektivavtal med Unionen, vilket innebär att vi tillämpar Bemanningsavtalet för tjänstemän mellan Bemanningsföretagen och Unionen.

Arbetsuppgifter

Ditt fokus kommer framförallt att ligga på att stötta chefer och kollegor i deras arbete och dina arbetsuppgifter kommer att täcka in allt ifrån reception, personaladminisitration och arkivering till hantering av kommunikationsmaterial och vissa inköp.

Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att innebära:

- Fungera som företagets ansikte utåt och ta emot och hjälpa besökare till rätta.
- Ansvar för telefonväxel.
- Inköp av fika och frukt. Ibland dukning och disk.
- Anordna och boka konferenser, personalresor och event.
- Sköta mötesadministration såsom mötesbokning, agenda och protokoll. Du kommer även att vara behjälplig inför möten med material, resebokningar, matbeställningar etc.
- Uppdatera intranät och hemsida, förbereda och delta vid mässor och planera personalaktiviteter.
- Agera kontaktperson för leverantörer inom bl.a. resor, telefoni och kontorsmaskiner.
- Arkivering.
- Post och godshantering.

Kvalifikationer

Du har tidigare erfarenhet av en liknande arbetsuppgifter och är en van användare av Officepaketet. Du har mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska.

Som person är du positiv och bidrar med entusiasm och driv till din arbetsplats. En ”fixare” som trivs bäst i en varierad roll som ställer stora krav på flexibilitet och service. Vidare tror vi att du är prestigelös, ansvarsfull och noggrann. Van vid att prioritera ditt arbete under stressiga perioder och lätt för att lära nytt och tänka om.

Övrigt

Du erbjuds en tillsvidare anställning i Kontorsfixarnas bemanningsverksamhet. Tjänsten är en uthyrning om 6 månader. Därefter övergår anställningen till kundföretaget.

Urval och intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Tegner

Lena Lydén

Rebecka Möberg

Rebecka Möberg

Carin Galvit

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kontorsfixarna Syd Malmö
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 11 mars 2015

Besöksadress

Stora Nygatan 40, Malmö
None

Postadress

Stora Nygatan 40
Malmö, 21137

Liknande jobb


Office Coordinator till Fuchs!

Office Coordinator till Fuchs!

15 maj 2024

15 maj 2024

Receptionist sökes till Centrums Trafikskola i Nyköping

Receptionist sökes till Centrums Trafikskola i Nyköping

15 maj 2024