Serviceminded administratör sökes till familjärt bolag!

Serviceminded administratör sökes till familjärt bolag!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med administration i en social roll? Vill du vara en del av ett spännande och familjärt företag inom textilindustrin?
Låter detta som något för dig? Sök redan nu!

Dina arbetsuppgifter
Du kommer arbeta med support mot olika delar i verksamheten och därför är det viktigt att du har en hög servicekänsla. Viktigt för rollen som administratör är flexibilitet och att du stundtals kan hantera stressiga situationer.

För att lyckas i rollen som administratör bör du vara självgående, strukturerad och noggrann då du har ett eget ansvarsområde med varierande arbetsuppgifter. Då det är en mindre verksamhet är det viktigt att du förstår vikten av ett gott internt samarbete och har en öppen samt positiv grundsyn.

Som administratör kommer du att jobba med följande:
• Hantera samtal, förfrågningar samt ordrar via mail och telefon
• Sköta det administrativa
• Supporta kunder, distributörer och transportörer
• Besvara frågor kring prisuppgifter, prover och lagerstatus
• Stötta upp säljarna

Om företaget
Vår kund är ett välkänt företag världen över inom teknisk textilindustri och är riktmärket för utomhustyger. De arbetar med lösningar för solskydd, utomhusmiljöer, heminredning och båtutrustning. Vår kunds syfte är att förbättra människors livsmiljö i deras hem men också på arbetet.
De sitter i fräscha lokaler beläget i västra Göteborg. Vår kund har stor gemenskap och visar tillit till sina medarbetare. Du arbetar i en attraktiv miljö med spännande produkter i ett bolag med stor fokus på kvalitet och service.

Din profil
Vi söker dig som ser fram emot att få arbeta på ett familjärt företag och bidra med härlig energi, både till kunder och till dina kollegor. Vi tror att du som person är självgående, har en hög grad av servicekänsla och gillar att ha koll på saker och ting.

Skallkrav:
• God datorvana
• Svenska och Engelska i tal och skrift

Meriterande:
• Erfarenhet av kundservicearbeten eller orderhantering

Om oss
Framtiden AB finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.



Villkor
Start: 1 Mars
Placeringsort: Göteborg
Omfattning: 100%
Lön: Enligt gällande kollektivavtal
Urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonsdatum. Sök idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 december 2019
  • Ansök senast: 29 februari 2020

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


3 maj 2024

Administratör

Administratör

3 maj 2024