Serviceminded kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Serviceminded kundtjänst till företag inom kommunikationslösningar. Information om uppdraget: Maxkompetens söker nu för kunds räkning två kundtjänstmedarbetare till vårt kundföretag som arbetar med kommunikationslösningar. Vår kund levererar bredbandslösningar till såväl företag som kommuner och privatkunder i norrort och har idag cirka 10 000 användare. Du kommer att arbeta med att hjälpa företagets användare (både privatperson och företag) med deras frågor kring sitt bredband. Frågorna kan röra allt från teknisk support till fakturafrågor och önskemål om att genomföra ändringar i befintliga avtal. Du kommer att arbeta i ett händelserikt bolag som är på stark frammarsch, där du tillsammans med dina kollegor bidrar till att användarna får en god service och en bra bild av företaget. Krav på person: Vi söker dig som är organiserad, serviceminded och kan hålla mycket information i huvudet. Du har förmåga att förklara teknik på ett pedagogiskt sätt och vi ser gärna att du har något teknikintresse. Vi tror att du har arbetat med kundservice eller med ett yrke där du använt telefon och dator som redskap, har du arbetat inom liknande kundservice innan är det starkt meriterande. Arbetet kräver att du hanterar Office-paketet utan problem och har du lokalkännedom om Stockholms norra förorter är det meriterande. Är du mån om att ge en utmärkt kundservice och är villig att utvecklas och lära dig nya saker är du den vi söker. Välkommen med din ansökan omgående. Intervjuer kommer att hållas vecka 46. Start: Omgående Omfattning: Heltid Arbetstid: Dagtid Plats: Täby Lön: 95: -/ h för dig under 24 år, övriga 105: -/h. Semesterersättning tillkommer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Stockholm
  • 2 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 15 november 2010
  • Ansök senast: 20 november 2010

Liknande jobb


29 maj 2024