Serviceminded receptionist sökes i Malmö

Arbetsbeskrivning

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

SW söker en receptionist för ett föräldrarvikariat hos vår kund i utkanten av Malmö

Arbetsuppgifter

I din roll som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt. Du kommer att ansvara för inkommande samtal, växeln samt ta emot alla besök till företaget. Vidare kommer du att arbeta med administrativa arbetsuppgifter såsom att sortera post samt med viss fakturahantering. Du kommer även att ansvara för beställningar av arbetskläder, telefoner samt frukost och luncher. 

Lämplig bakgrund

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande tjänster inom service och administration. Du kan engelska och svenska flytande i tal och skrift och mycket god datavana är ett krav för våra tjänster. Har du tidigare erfarenhet av växelsystem och affärssystem är detta meriterande för tjänsten. Som person är du en gedigen servicemänniska som älskar att stå i en reception och vara behjälplig till andra inom företaget. Du arbetar alltid för att ge besökarna och kunderna det lilla extra och har ett intresse för det administrativa som rollen som receptionist innefattar. Körkjort är ett krav för tjänsten.

Övrigt

Tjänsten är ett föräldrarvikariat inom ramen för SW's konsultverksamhet med start under maj månad och kommer att sträcka sig under ett års tid. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan omgående. Om du har frågor är du välkommen att ringa ansvarig rekryteringskonsult Johanna Hedqvist, 040-665 51 51.

Konsult hos SW

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas.  Vi frågar därför vet vi.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anette Skantz
+46 8 407 55 66
Simon Jordal
+46 84075568
Stefan Lidman
+46 8 407 55 65
Marie Bergsman
08/407 55 55
Erik Bodin
+46 84075569
Marie Bergsman
+46 08-4075555
Ulrika Eklund
+46 40 665 51 50
Carina Johnsson
+46 8 407 55 62
Frida Bjerkman
+46 08 407 55 52
Anette Skantz

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SW Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Omgående
  • Publicerat: 15 april 2016

Besöksadress

Humlegårdsgatan 20 Box 7420
None

Postadress

None
Stockholm, 10391

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024