OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Want bidrar till att göra sina kunder mer framgångsrika, flexibla och effektiva! Want erbjuder professionell personal inom administration genom rekrytering och uthyrning av konsulter. För kunds räkning söker vi nu en servicetekniker och letar efter dig som har erfarenhet av en liknade roll, är teknisk kunnig och serviceminded samt har goda datakunskaper. Arbetsuppgifter: * Arbeta med kontorsservice som t ex posthantering tillsammans med receptionisten. * Lagerhållning av kontorsmaterial och ansvara för att ta emot och se till att det kommer på plats. * Ansvara för drift och underhåll av kontorsmaskiner, kopiering, och enklare reparationer. * Larmansvarig, undervisar även nyanställda om larmrutiner samt utrymningsställen i lokalen. * Ansvarig kontaktperson på företaget för enklare data "problem" som kan uppstå och vara kontakten/ samordnare mot kundes data leverantör. * Kontaktperson och ansvarig gentemot förvaltaren av lokalerna vid t ex ombyggnad. * Tillsammans med receptionisten kommer du att bilda ett team där ni är ansvariga för enheten reception vilket innebär att du ibland kommer att lösa av i receptionen där du tar emot besökare och svarar på inkommande samtal. * Utöver detta ingår även traditionella vaktmästeriuppgifter som byte byte av glödlampor mm. Profil: * Du är serviceinriktad, flexibel, och social. * Du tycker om att hjälpa människor och ser lätt vad som behöver göras och tycker det är roligt med varierande arbetsuppgifter. * Du har god datavana, är teknisk kunnig och ett intresse för teknik är ett måste. * Som person är du självgående och lösningsbenägen, har förmågan att prioritera och se vad som behövs göras nu och agera därefter. * Du är en teamspelare. Tycker du att ovanstående stämmer in på dig och du har möjlighet att börja jobba redan den 10 mars? Då ser vi mycket fram emot att läsa din ansökan så snart som möjligt då intervjuer kommer att ske löpande.