OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill Du arbeta med oss?
Vi söker Service och support-tekniker.
GadgeTec AB är en ledande distributör i Sverige med fokus på GPS och hemelektronik.Våra kunder består av flera av Sveriges största retailkedjor.Vår produktportfölj består av bla GPS, Foto, DVD, Hifi mm.
Servicetekniker - Västra Frölunda, Göteborg
Vi söker Dig som har ett brinnande intresse för teknik, gär
na med kunskap om GPS och navigering, samt älskar att hjälpa och förmedla din kunskap.
Din förmåga att utveckla och vårda kundrelationer är mycket viktig då du kommer att ansvara för GadgeTecs support gentemot våra återförsäljare på ett trevligt och lättförståeligt sätt.
Dina arbetsuppgifter är:
Vårt ansikte ut mot våra återförsäljare i frågor som rör support och service genom telefon och e-post.
Ansvarig för servicehanteringen.
Handha all servicedokumentation, från inloggning till färdig service genom våra serviceverkstäder.
Enklare reperationer,utbyten m.m.
Rapporteringsansvar till administrationsavd.
Tekniskt produktansvar
Ta hand om vår server-park.
Egenskaper:
Du är ordningsam och effektiv.Du är van att arbeta självständigt, är prestigelös samt lätt att samarbeta med.Du är drivande, har ett logiskt tänkande, kreativ och vill prestera bra.
Kvalifikationer:
Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet inom kundsupport och/eller service.
Utbildning: minst gymnasienivå.
Van att arbeta självständigt.
Mycket bra kunskaper i Svenska samt Engelska i tal och skrift
Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet.
Hög kunskap och intresse inom Datakommunikation.
Erfarenhet inom Radio/TV eller Telekombranschen är meriterande
Älskar mottot "frihet under ansvar"
Ansökan