Servicetekniker till SSI Schäfer i Eskilstuna

Servicetekniker till SSI Schäfer i Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Här får du möjligheten att vara med och driva ett av Europas största och modernaste automatiserade lager. Vi på SSI Schäfer använder den senaste tekniken inom logistiklösningar,robotar och automation när vi nu tillsamans med Coop bygger upp denna arbetsplats helt enligt vår vision Think Tomorrow.

Ansvarsområden
Som servicetekniker arbetar du med den senaste tekniken både i team och självständigt, du utför underhåll, felsökningar, reparationer och förbättringar på maskiner,robotar och system. För att få rätt förutsättningar i rollen så kommer du bland annat att få introduktion och utbildning i SSI Schäfers unika, prisbelönta shuttlesystem. 
Som medarbetare på SSI Schäfer får du arbeta i team, jobba med ny teknik, ta mycket eget ansvar och får en god personlig utveckling. Vi har kollektivavtal. 

Kvalifikationer
Du har:
• teknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet
• Kunskap i Officepaketet
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande:
• B-körkort
• Har kunskaper och erfarenhet från automatiserad industri 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Du gillar att arbeta i team, men kan också arbeta självständigt, du är också serviceminded, har ett högt kvalitetstänk och arbetar noggrant med både dina tekniska uppgifter och efterföljande dokumentation. Du kan ta initiativ, ge förbättringsförslag och har ett stort intresse för verksamheten då SSI Schäfer har ett uttalat mål att ständigt förbättras och utvecklas. 

Ansökan
2022-08-10 Sök tjänsten enkelt utan CV och personligt brev
För information:  Åsa Malmqvist, asa.malmqvist@randstad.se, Kajsa Björkman, kajsa.bjorkman@randstad.se

Om företaget
SSI SCHÄFER är en världsledande leverantör av produkter och system för internt materialflöde, lager- och logistiklösningar. Vi har runt 70 dotterbolag och 7 produktionsanläggningar över hela världen, där vi utvecklar innovativa koncept och kundanpassade lösningar för våra kunders olika unika utmaningar. Med vår egna breda produktportfölj av allt från manuella till automatiserade lösningar, IT och mjukvara formar vi intralogistikens framtid. 
Think Tomorrow. Att tänka långsiktigt och bortom det självklara, att vara en långsiktig partner för kunder och anställda – det är de egenskaper som förkroppsligar vårt företags DNA.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2022
  • Ansök senast: 10 augusti 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


24 april 2024

8 april 2024

15 april 2024

30 mars 2024