Servicevan receptionist till stort företag i Solna!

Servicevan receptionist till stort företag i Solna!

Arbetsbeskrivning

Om rollen
Är du en serviceinriktad och självgående receptionist med erfarenhet av att arbeta i ett högt tempo? Trivs du med att ta ansvar, möta kunders behov och hantera både administrativa och operativa uppgifter? Då kan detta vara rollen för dig!
Vi söker en receptionist till ett av Sveriges ledande företag inom dagligvaruhandeln. Här arbetar du i en organisation som präglas av engagemang, samarbete och en stark servicekultur. I rollen som receptionist blir du en viktig del av kontorets dagliga drift och en central kontaktperson för både interna och externa besökare. Tillsammans med din kollega skapar du minnesvärda serviceupplevelser och representerar företaget utåt.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Ta emot och assistera besökare med hög servicenivå
Mötesbokningar
Administrera passerkort och larm
Hantera administrativa uppgifter och säkerställa en smidig kontorsdrift
Samarbeta med teamet och vid behov hjälpa till med exempelvis rondering av mötesrum och andra kontorsrelaterade uppgifter

Vem är du?
Du är en självgående och ansvarsfull person som tar ägarskap för din roll och ser till att arbetsuppgifterna blir gjorda på bästa sätt. För att lyckas i rollen tror vi att du är utåtriktad i din serviceroll och har en naturlig förmåga att sprida glädje och engagemang i ditt arbete. Service är en självklarhet för dig, och du har lätt för att bemöta människor och anpassa dig efter kundens behov. Då tempot är högt ser vi att du är flexibel och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt. Din energi och ditt driv gör att du alltid ligger steget före, och du hanterar både planerade och oväntade situationer med professionalism, lugn och ett leende på läpparna.
Krav för tjänsten
Erfarenhet av reception, administration eller liknande serviceinriktad roll
Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Avslutad gymnasieutbildning

Om anställningen
Anställningsform: Tillsvidare med sex månaders inledande provanställning
Start: April 2025
Arbetstider: Heltid, måndag till fredag

Vi genomför bakgrundskontroll under rekryteringsprocessen.
Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...
Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 april 2025
  • Ansök senast: 30 april 2025

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


20 augusti 2010

3 mars 2010

Receptionist

30 april 2010

Kontorsreceptionist

24 augusti 2010