servicevärd på deltid i Norrköping

servicevärd på deltid i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet från service, trivs med varierande arbetsuppgifter och gillar att leverera service i världsklass?  Då kan vi ha uppdraget för dig! Till kund i Norrköping söker vi nu en serviceinriktad, social och positiv servicevärd. 

Som servicevärd kommer du arbeta för att bidra till god stämning på arbetsplatsen genom att upprätthålla en trivsam och välkomnande miljö. Det innefattar bland annat att ta emot besökare, hålla fint i gemensamma utrymmen, hjälpa till vid events och mycket mer. Läs mer om rollens ansvarsområden nedan!

Uppdraget kommer att omfatta 50%, fyra (4) timmar per dag. Dagtid måndag-fredag, kl. 07:30-11:30.
Uppdraget avser perioden 2022-03-15—2022-08-31, med möjlighet till förläning fram till 2022-21-31.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som servicevärd kommer du ansvara för följande områden:
Ta emot besökare och bidra till god stämning på arbetsplatsen.
Upprätthålla en trivsam och välkomnande miljö vilket bl.a. innebär:
- Se till att kök, konferensrum, och allmänna utrymmen är i ordning (torka av bord, vattna växter, komplettera städpersonal, t.ex. tömma källsortering och dylikt.)
- Sköta kaffemaskin, hålla efter diskmaskiner och kylskåp.
- Sköta beställningar till köket, förbrukningsmaterial och städmaterial.
- Sköta skrivare och kopiator (felanmälningar, beställning av papper och bläck, avläsning av räknare och dylikt).
Hantera taggar och nycklar.
Uppdatera skyltar och e-postlistor.
Sköta felanmälningar till fastighetsägaren.
Hjälp vid events inklusive bl.a. bokningar, beställningar, kaffebryggning, uppdukning, hjälp med utrustning och uppkoppling och städning samt återställning efter events.
Kommunicera info på sociala medier och via e-postutskick.

Det finns även möjlighet att utveckla tjänsten mot mer avancerade arbetsuppgifter.

Kvalifikationer
Till uppdraget som servicevärd söker vi dig som har arbetslivserfarenhet inom serviceyrket. Vi lägger stor vikt i personliga egenskaper och söker dig som är serviceinriktad och har lätt för att samarbeta med andra. Du trivs i en social roll och har förmågan att leverera god service även under mer stressade situationer. Du är flexibel i ditt arbetssätt och kan omprioritera i det dagliga arbetet vid behov. 

Erfarenhet: 
Tidigare arbetslivserfarenhet inom serviceyrket. 
God datorvana och behärskar Office-paketet.
God kommunikativ förmåga i svenska, tal & skrift. 

Personliga egenskaper: 
Serviceinriktad. 
God social förmåga. 
Stresstålig (förmåga att leverera god service även i pressade situationer).
God samarbetsförmåga, flexibel och kan snabbt omprioritera i det dagliga arbetet. 
Strukturerad, självständig och noggrann i arbete. 
Positivt förhållningssätt till besökare, arbetskamrater och arbetsuppgifter. 


Ansökan
Senast 2022-03-09, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 


För information: Kontakta Alice Lindell på alice.lindell@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2022
  • Ansök senast: 9 mars 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024